حضور ستاره پرسپولیس مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام!

در آستانه دیدار حساس پرسپولیس مقابل پیکان، هنوز تکلیف یکی از بازیکنان سرخ ها مشخص نشده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تیم پرسپولیس در چارچوب دیدار عقب افتاده هفته ششم مسابقات لیگ برتر باید روز پنجشنبه هفته آینده ۲۷ مهر به مصاف پیکان برود. این در شرایطی است که پرسپولیس هنوز بابت حضور دو ستاره‌اش یعنی مهدی ترابی و وحید امیری اطمینان خاطر ندارد اما ظاهراً در این بین و برای کادر فنی حضور یکی از این دو نفر مهمتر به نظر می‌رسد.

با توجه به مصدومیت یاسین سلمانی و غیبت سرلک که او نیز دچار مصدومیت شده حالا باید دید وحید امیری در چه شرایطی است و آیا می‌تواند خودش را به دیدار هفته آینده برساند یا نه! بازیکنی که بتواند همزمان با بازیسازی توان تهاجمی پرسپولیس را نیز افزایش بدهد. کادر پزشکی تیم پرسپولیس در رابطه با مصدومیت وحید امیری به این بازیکن تاکید کرده‌اند که نباید برای بازگشت به میدان عجله داشته باشد. ظاهرا تعجیل در بازگشت به میادین مسابقه ممکن است شرایط مصدومیت این بازیکن را که جزو مهره‌های کلیدی یحیی گل محمدی به شمار می‌رود تشدید می کند.

از سوی دیگر وضعیت وخیم مصدومیت‌ها در تیم پرسپولیس باعث شده تا یحیی گل محمدی ظرف روزهای آینده شرایط سختی را برای رویارویی مقابل حریف بعدیش پیش رو داشته باشد و از طرفی حاضر به ریسک و از دست دادن طولانی تر امیری هم نیست.

انتهای پیام/