حضور نماینده ایران در جلسه ویدئویی کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی

جلسه مشترک اعضای کمیسیون‌های علمی و پزشکی اتحادیه جهانی کشتی با حضور میرزایی نماینده ایران، به‌صورت “ویدیو اجلاس” برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بهمن میرزایی، عضو ایرانی کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی در مورد موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: اولین نشست ویدئویی اتحادیه جهانی کشتی با اعضای کمیسیون‌های علمی و پزشکی با محوریت ۳ موضوع ” وضعیت موجود ورزش کشتی در مواجهه با پاندمی کووید ۱۹”، “بحث در مورد استراتژی‌های لازم در خصوص حفاظت از ورزشکاران و سایر شرکت‌کنندگان در هنگام از سرگیری ورزش، ارائه پیشنهاد‌های به فدراسیون‌ها و UWW” و “ارزیابی مواردی برای کمک به یافتن استراتژی غلبه بر بحران کووید ۱۹ و به حداقل رساندن پیامدهای ناشی از آن” برگزار شد.

این عضو هیئت‌علمی دانشگاه گیلان تصریح کرد: در این نشست که حدود دو ساعت به طول انجامید، نقطه نظرات فدراسیون کشتی ایران نیز ارائه شد.

میرزایی خاطرنشان کرد: این ویدئو اجلاس با حضور نمایندگان کشورهای آمریکا (کربی و فلدمن)، کانادا (بابک شادگان، رئیس کمیسیون پزشکی)، مجارستان (بارنا)، فرانسه (دیدییه)، اسپانیا (لوپز)، یونان (بارباس)، نماینده اتحایه جهانی(کارلوس روی)، ازبکستان (النا)، فنلاند( لهو) و کروواسی (باییچ) برگزار شد.