حلالی: حریف پرسپولیس چمن ورزشگاه آزادی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دیدار با الدحیل نشان داد که کیفیت بالایی دارد و تنها حریف این تیم در بازی های پیش رو چمن ورزشگاه آزادی است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه بازی این تیم مقابل الدحیل قطر در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که با برتری یک بر صفر نماینده ایران همراه بود، اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار بسیار با آرامش و تمرکز بالا بازی را مدیریت کرد و توانست با ارائه نمایشی بی نقص تیم حریف را که میزبان هم بود، مغلوب کند.

او ادامه داد: کیفیت بالای زمین الدحیل باعث شد تا تیم یحیی گل محمدی که بیشتر روی زمین بازی می‌کند کیفیت بالایی از خود نشان دهد. الدحیل در طول ۹۰ دقیقه بازی موقعیت آن‌چنانی نتوانست خلق کند و توپ در اکثر اوقات در اختیار بازیکنان پرسپولیس بود و خدا را شکر که توانست پیروز از زمین خارج شود.

حلالی در ارتباط با دیدار بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که مقابل استقلال تاجیکستان است، بیان کرد: پرسپولیسی‌ها سابقه بازی با این تیم را داشته‌اند و تجربه بیشتری از این تیم دارند. اما نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت؛ مهم‌ترین حریف پرسپولیس زمین ورزشگاه آزادی است که اگر کیفیت خوبی داشته باشد فکر نمی‌کنم، نماینده تاجیکستان پرسپولیس را به دردسر بیاندازد. استقلال تاجیکستان تیمی دونده است و از بازیکنان جوان در ترکیب خود بهره می‌برد که از نکات مثبت این تیم خواهد بود.

کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر گفت: متأسفانه برنامه ریزی های غلط باعث می‌شود تا تیم‌ها از مسابقات به دور باشند. اگر در طول این مدت مسابقات لیگ برتر انجام می‌شد تیم‌های ما که در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشتند می‌توانستند بهتر از گذشته مقابل رقبای خود بازی کنند. پرسپولیس هم نشان داده که همیشه تیم خطرناطی برای حریفان خود است و حتی در مواقعی که تیم با کمبود بازیکن مواجه بوده اما توانسته قهرمانی در لیگ برتر را کسب کند.

حلالی در خصوص نقاط ضعف پرسپولیس گفت: تقریباً می‌شود گفت که در اکثر پست‌ها بازیکنان خوبی داریم اما همچنان نبود یک مهاجم تمام کننده پرسپولیس را در دیدارهای این فصل به دردسر انداخته است. مهاجمی که در ابتدای فصل به ترکیب تیم اضافه شد، نتوانسته انتظارات را برآورده کند و امیدوارم در ادامه مسابقات پرسپولیس ضربه زیادی از این موضوع نخورد.

او در خصوص رفتار برخی از تماشاگران در دیدار تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان بیان کرد: واقعاً این حرکات زیبنده فوتبال ملی و باشگاهی ما نیست. ما که به استقبال این فوتبالیست‌ها می‌رویم نباید زمانی که در زمین بازی حضور دارند به آنها بی احترامی کنیم، همین مسائل باعث خواهد شد تا کنفداسیون فوتبال آسیا و فیفا روی فوتبال ایران حساس‌تر شوند و تصمیماتی بگیرند که تیم‌های ما به مشکل بخورند.

انتهای پیام/