حمایت آنچلوتی از ستاره برزیلی: «دست از سر آزار و اذیت وینیسیوس بردارید»

 سرمربی رئال مادرید با دفاع از ستاره‌ برزیلی‌ گفت: هرگز اتفاق نیفتاده است که بازیکنی با چنین استعدادی تا این اندازه، مورد آزار قرار بگیرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛   کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی فرداشب این تیم با سلتاویگو در هفته بیست‌وهشتم لالیگا، به دفاع از وینیسیوس جونیور، ستاره بزریلی این تیم در مقابل انتقاداتی که به او می‌شود، پرداخت.

آنچلوتی با یادآوری توهین‌های نژادپرستانه‌ای که علیه جونیور شده است، افزود: من کمی به تاریخ و آمار نگاه کرده‌ام و هرگز فوتبالیستی به اندازه وینیسیوس ندیده‌ام که مورد آزار و اذیت قرار بگیرد. بقیه هر کار و حرفی را مقابل او انجام می‌دهند، او باید چه کار کند؟ او را لگد می زنند، به او توهین می کنند. گل می‌زند و پاس گل می‌دهد اما با سوت او را هو می‌کنند.

سرمربی رئال مادرید یادآور شد: به نظر من همه باید نگرش خود را در برابر وینی تغییر دهند. هرگز اتفاق نیفتاده است که بازیکنی با چنین استعدادی اینقدر زجر بکشد.

وی همچنین با اشاره به اعتراض باشگاه رئال به حکم محرومیت دو جلسه‌ای جود بلینگام، گفت: ما درخواست تجدیدنظر دادیم زیرا فکر می‌کنیم این حکم خیلی اغراق‌آمیز است و درست نیست، همانطور که در صورتجلسه نوشته شده او توهین نکرده است. چون بلینگام مثل بقیه اعتراض می‌کند و در فوتبال جهان حتی شدیدتر از او هم اعتراض می‎‌کنند اما با چنین جریمه‌ای روبرو نمی‌شوند.

انتهای پیام/