حمایت اسطوره ژرمن ها از فلیک

رودی فولر، ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان به ستایش از هانسی فلیک باوجود عملکرد ناامید کننده پرداخت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از بیلد، فلیک بعد از عملکرد خیره کننده ای که در بایرن مونیخ داشت از این تیم جدا شد تا هدایت تیم ملی فوتبال آلمان را برعهده بگیرد.

اما این سرمربی جوان در نیمکت ژرمن ها نتایج ناامید کننده ای کسب کرده است. آلمان که خود را آماده رقابت های یورو ۲۰۲۴ می کند در دیدار برابر لهستان با یک  گل شکست  خورد تا انتقادها از فلیک بسیار زیاد شود.

تیم ملی فوتبال آلمان با هدایت فلیک در ۱۵ بازی اخیر خود تنها ۴ بار به پیروزی دست پیدا کرده است و حتی زمزمه اخراج این مربی هم به گوش می رسد.

رودی فولر، اسطوره ژرمن ها به حمایت از فلیک پرداخت و گفت: به نظرم فلیک بدون شک بهترین و مناسب ترین گزینه برای هدایت آلمان است. به نظرم شرایط در یورو ۲۰۲۴ به سود ما رقم خواهد خورد و به همین خاطر باید به این مربی فرصت داد.

او ادامه داد:  من مدتها است که در فوتبال هستم و هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی کار کرده ام. می دانم که هواداران از نتایج تیم ناامید شده اند. در شرایط کنونی بادهای مخالفی بر تیم می وزد اما باید از این شرایط به بهترین نحو استفاده کرد. می توان در بازی های پیش رو بهتر کار کرد و پیروزی های روحیه بخشی را کسب کرد. باید به فلیک فرصت داد.

فولر در پاسخ به این سوال که چه زمانی باید فلیک از کار برکنار شود، اینگونه پاسخ داد: فلیک سرمربی مناسب و شایسته برای این تیم است.

تیم ملی فوتبال آلمان با هدایت فلیک در جام جهانی ۲۰۲۲ ناامید کننده ظاهر شد و حتی نتوانست از مرحله گروهی به دور بعد صعود کند با این حال فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم گرفت که به او اعتماد کند.

انتهای پیام/