حمایت تمام قد رئال‌ از بازیکن ترک تبار

باشگاه رئال‌مادرید اعلام کرد که تمایلی ندارد بازیکن ترک تبار از این تیم جدا شود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ به گفته فابریزیو رومانو روزنامه نگار اسپانیایی، رئال مادرید در ماه ژانویه قرار نیست آردا گولر بازیکن ترک تبار خود را قرضی انتقال دهد این در حالیست که گزارش‌های نقل و انتقالاتی خلاف این را ادعا را مطرح کرده‌اند. رومانو فاش کرد که رئال قصد جدایی از گولر را ندارد و از این بازیکن حمایت کامل کرده است.

انتقال گولر به رئال آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت. انتظار این بود این هافبک تهاجمی پس از پیوستن به رئال از فنرباغچه در تابستان با 20 میلیون یورو برای غول اسپانیایی تاثیرگذار باشد.

اما مصدومیت او را با مشکل مواجه کرد به طوری که او هنوز اولین بازی خود را برای باشگاه انجام نداده است. با وجود مشکلات ناشی از مصدومیت، رئال همچنان به پتانسیل گولر اطمینان دارد و متعهد است به او زمان و حمایت لازم را بدهد تا بتواند پس از مصدومیت بهبود یابد و استعداد خود را در بالاترین سطح نشان دهد.

رومانو ادامه می‌دهد که انتظار می‌رود گولر در پایان ماه یا اوایل سال 2024 بازگردد. این بازیکن 18 ساله بهبود یافته و دوباره با تیم تمرین خواهد کرد اما رئال نمی‌خواهد درباره او عجله کند چرا که این بازیکن دو بار اخیر که نزدیک بود اولین بازی خود را انجام دهد مصدوم شد.

کهکشانی‌ها صبور خواهند بود و پیش از معرفی گولر به تیم، منتظر آمادگی کامل او خواهند بود.

پایان پیام/