حمایت جالب پیشکسوت پرسپولیس از جواد نکونام!

وحید قلیچ دروازه بان اسبق پرسپولیس، از شکست سپاهان اصفهان در تهران ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان نکونام به پایان رسید.

وحید قلیچ گلر اسبق تیم پرسپولیس در این رابطه به خبرورزشی گفت: من از همان شروع کار جواد نکونام در استقلال، از او تعریف کرده و گفتم تشنه موفقیت است. او مربی با کلاسی است که مثل دوران بازی با شور و حرارت خاصی لب خط تیمش را رهبری می‌کند و یک جورهایی ما را یاد دیه گو سیمئونه می‌اندازد. من خودم مربیانی را که کنار خط جنب و جوش زیادی دارند را می‌پسندم و دوست دارم چون با این شیوه، بازیکنان خود را هم وادار به مبارزه و جنگندگی می‌کنند. جواد نکونام سال‌ها کاپیتان تیم ملی بوده، سال‌ها در لالیگا توپ زده و حالا به یک مربی باهوش و کاربلد تبدیل شده است. او به نظر من آینده مربیگری ایران است و مطمئن هستم سال‌های بعد روی نیمکت تیم ملی هم خواهد نشست.

وی ادامه داد: همیشه گفته ام و باز تکرار می‌کنم که استقلال تیم دوم من است و از پیروزی این تیم مقابل سپاهان و البته شکست این تیم خوشحال شدم. سپاهان تیم با امکانات و پُرمهره ای است که برخلاف استقلال و پرسپولیس از امکانات و پول دولتی زیادی هم بهره می‌برد. من مطمئن هستم اگر استقلال و پرسپولیس امکانات سپاهان را داشتند در آسیا هم آقایی می‌کردند اما چه می‌شود کرد که این امکانات و بودجه مناسب دولتی از این دو تیم مردمی‌دریغ شده است.

انتهای پیام/