حملات نژادپرستانه به بازیکنانی که پنالتی خراب کردند!

بعد از خراب کردن سه پنالتی توسط سه بازیکن تیم ملی انگلیس به نام‌های رشفورد، سانچو و ساکا که دست بر قضا هر سه سیاه پوست هستند، عده‌ای از هواداران تیم ملی انگلیس به صفحه شخصی اینستاگرامی این سه بازیکن رفتند و آن‌ها را مورد توهین‌های شدید نژادپرستانه قرار دادند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی فوتبال انگلیس نتوانست بعد از ۴۴ سال علاوه بر شکست انگلیس اولین جام قهرمانی تاریخ فوتبال خود را در مسابقات یورو کسب کند!

این شکست اما اثرات مخرب زیادی را روی برخی بازیکنان تیم ملی انگلیس به جای گذاشت طوری که سازمانی تشکیل شده تا با خاطیان مجازی برخورد شدید صورت گیرد.

ماجرا از این قرار است که بعد از خراب کردن سه پنالتی توسط سه بازیکن تیم ملی انگلیس به نام‌های رشفورد، سانچو و ساکا که دست بر قضا هر سه سیاه پوست هستند، عده‌ای از هواداران تیم ملی انگلیس به صفحه شخصی اینستاگرامی این سه بازیکن رفتند و آن‌ها را مورد توهین‌های شدید نژادپرستانه قرار دادند.

حالا کمیته‌ای تشکیل شده تا با افراد متخلف و هتاک در این زمینه برخورد جدی و قانونی شود. کار به حدی بالا گرفته که فدراسیون فوتبال انگلیس و نخست وزیر این کشور نیز وارد ماجرا شده و توهین‌های نژادی را بشدت محکوم کرده است.

بیشتر بخوانید:
ترین‌های یورو ۲۰۲۰ با طعم قهرمانی ایتالیا
مراسم اهدای جام یورو به تیم ملی ایتالیا + فیلم
لوک شاو؛ زننده سریع‌ترین گل فینال تاریخ یورو
یورو2021/ایتالیا 1(3)-انگلیس1(2)/برای دومین بار در تاریخ یورو، قهرمان در ضربات پنالتی مشخص شد +…
آشوب در لندن پیش از شروع فینال یورو+عکس

انتهای پیام/