حمیداوی قرار داد انتقال شهرخودرو را ملغی کرد

گويا روند بروز اتفاقات عجیب و غریب در باشگاه امید وحدت(شهرخودرو) تمامی ندارد و این باشگاه در لیگ دسته یک نیز با حواشی خاصی همراه خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از انتقال مشروط باشگاه شهرخودرو از سوی فرهاد حمیداوی به باشگاه امیدوحدت، قرار بود قسط اول این انتقال طی چکی که از سوی چوپانی مدیرعامل جدید در اختیار حمیداوی قرار بگیرد، اما گویا این چک که مبلغش ۴ میلیارد تومان بوده بدون موجودی بوده است!

از سوی دیگر مدیران امید وحدت نیز بزرگترین مشکل این باشگاه یعنی بدهی به کوزین و میروسلاو را توانستند در لحظات آخر نقل و انتقالات پرداخت کنند ، اما رمانی که برای ثبت قرارداد بازیکنان خود به فدراسیون مراجعه می کنند با اتفاقی عجیب روبرو می شوند.

این طور که گفته می شود حمیداوی به دلیل پاس نشدن چک قسط اول ، قرار داد انتقال این باشگاه را ملغی می کند و اجازه ثبت به باشگاه امید وحدت نمی دهد.
از سوی دیگر نیز شنیده می شود ، حمیداوی در چند روز گذشته با همراهی رمضان شکری با علی حنطه مذاکره می کند تا او را روی نیمکت تیم بنشاند.

حالا این باشگاه دوباره دستخوش اتفاقات جدیدی شده است که به نظر می رسد دودش به چشم فوتبال خراسان می رود.

تیمی که فصل پیش و در لیگ برتر دو سرمربی داشت حالا در لیگ دسته یک دو مالک و دو‌سرمربی دارد که تکلیف باشگاه مشهدی را کاملا دگرگون خواهد کرد.

انتهای پیام /