حمید درخشان: رونالدو را بیش‌ از اندازه بزرگ نکنید!

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: نباید بیش از حد النصر و رونالدو را بزرگ کنیم و پیروزی شاگردان گل‌محمدی در نخستین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نیست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  حمید درخشان ، در خصوص تقابل پرسپولیس و النصر عربستان اظهار داشت: در اینکه کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی است شکی نیست، اما در بازی‌های داخلی النصر در لیگ عربستان، این تیم با حضور رونالدو دچار مشکل شده و حتی شکست هم خورده است. این‌طور نیست که بگوییم النصر شکست‌ناپذیر است و پرسپولیس نمی‌تواند این تیم را ببرد، نیست. نباید بیش از حد النصر و رونالدو را بزرگ کنیم و کسب 3 امتیاز برای شاگردان گل‌محمدی دور از دسترس نیست.

وی ادامه داد: دوران اوج رونالدو در رئال بود و بعد از آن این بازیکن در مسیر افول قرار گرفت و دیدیم که مهاجم پرتغالی النصر در یوونتوس و حضور مجددش در منچستریونایتد موفق نبود و نتوانست تأثیرگذار باشد. رونالدو بازیکن بزرگی است و در النصر تأثیرگذار خواهد بود اما باید این را هم در نظر بگیریم که این بازیکن 38 سال سن دارد و سرعت گذشته را ندارد. کادرفنی پرسپولیس اگر آنالیز مناسبی از بازی النصر داشته باشد می‌توانند رونالدو و سایر ستاره‌های این تیم را به خوبی کنترل کنند. آنچه مشخص است النصر ستاره‌های دیگری مثل مانه و بروزوویچ را هم در اختیار دارد و اگر بخواهیم بیش از حد روی رونالدو زوم کنیم ممکن است دچار مشکل شویم.

«اگر بازی با النصر با حضور تماشاگران برگزار می‌شد، قدرت پرسپولیس دوبرابر می‌شد». درخشان با بیان این جمله عنوان کرد: شانس پیروزی پرسپولیس با حضور هوادارانش بیشتر می‌شد اما با محرومیت پرسپولیس فکر می‌کنم این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد هر چند امیدوارم پرسپولیس برنده این مسابقه باشد. باید به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس روحیه و انرژی مثبت بدهیم تا با اعتماد به نفس بالا مقابل حریف عربستانی بازی کنند. مطمئن هستم پرسپولیس به النصر با تمام ستاره‌هایش بباز نیست.

وی در واکنش به این موضوع که مصدومیت بیرانوند هواداران پرسپولیس را نگران کرده، گفت: بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس بدون جانشین است و نبود چنین بازیکنی برای هر تیمی مشکل‌ساز می‌شود. با توجه به شناختی که از علیرضا دارم می‌دانم او حداکثر تلاشش را انجام می‌دهد تا برابر النصر بازی کند. به عنوان یک هوادار، امیدوارم بیرانوند با کمک کادرپزشکی پرسپولیس به این بازی حساس برسد چون حضور بیرانوند با توجه به رقابتی که در جام جهانی روسیه با رونالدو داشت می‌تواند به لحاظ روحی خیلی به پرسپولیس کمک کند.

انتهای پیام/