حواشی بازی سایپا و استقلال

دیدار تیم های سایپا و استقلال در چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آرمان رمضانی و محمد دانشگر که سابقه بازی در تیم فوتبال سایپا را هم دارند هنگام گرم کردن با بازیکنان سایپا خوش‌وبش کردند. 

*شیخ‌ دیاباته، مهاجم آبی‌پوشان پس از بازگشت مجددش به ایران یک بار دیگر در لیست استقلال قرار گرفت.

*ووریا غفوری، محمد نادری و سینا خادم‌پور که در لیست استقلال برای بازی امروز حضور ندارند پیش از شروع بازی در ورزشگاه دستگردی تمرین کردند. 

*نادری محروم است، غفوری مصدوم است و خادم‌پور به صلاحدید کادر فنی در لیست قرار نگرفته است.

* احمد موسوی، مدافع استقلال هنگام گرم کردن با محمد حسین اکبرمنادی، دروازه‌بان ذخیره سایپا در این بازی برخورد گرمی داشت.

* نادری محروم است، غفوری مصدوم است و داجلیری به همراه خادم‌پور به صلاحدید کادر فنی در لیست قرار نگرفته است.

* روی نیمکت سایپا بازیکنان همچون محمدحسین اکبرمنادی، محسن مسلمان، رضا جعفری، امیرعلی صادقی، حسین مالکی، فرزاد جعفری، عرفان خانی، عارف حاج‌عیدی و مهرداد عبدی حضور دارند. مسلمان همچون چند دیدار اخیر در ترکیب اصلی نارنجی‌پوشان حضور ندارد.

* نیمکت‌نشینان استقلال در این مسابقه را رشید مظاهری،داریوش شجاعیان، سید احمد موسوی، شیخ دیاباته، مهدی مهدی‌پور، متین کریم‌زاده، سعید مهری، محمد دانشگر و ارسلان مطهری تشکیل می‌دهند.

* فراز کمالوند نسبت به نیمکت تیمش سخت گیری زیادی داشت و مانع از اعتراض آنها به تصمیمات داور شد و از نیمکت نشینان خواست تا به تصمیمات داوری معترض نباشند.

* فرهاد مجیدی در چند صحنه نسبت به عملکرد سبحان خاقانی معترض بود و با صدای بلند از او خواست تا بیشتر دقت کند.

* قبل از آغاز بازی نیمکت نشینان دو تیم بخصوص اکبر منادی با محمد دانشگر به شوخی پرداختند.

* چمن ورزشگاه دستگردی حالت قابل قبولی دارد و با توجه به بازی هایی که در این استادیوم برگزار می شود، می توان از کیفیت آن راضی بود.

* از حدود دقیقه 30 نورافکن های ورزشگاه روشن شدند و زمین بازی را روشن کردند.

* جنب و جوش های فرزاد مجیدی روی سکوهای استادیوم نیز در نوع خودش جالب توجه است و تمام طول بازی را در حالت ایستاده دنبال می کند.

* پس از پایان بازی در نیمه نخست، مهدی پور، دانشگر، شجاعیان، سعید مهری، احمد موسوی و دیاباته در حال گرم کردن هستند ولی رشید مظاهری ترجیح داد روی نیمکت بنشیند.

* وریا غفوری با لباس بوکاجونیورز روی سکوها نشسته است.

* دقیقه 56 پاس چیپ اسماعیلی در شرایطی تک به تک به رمضانی رسید که این بازیکن پشت محوطه جریمه با خطای علیاری متوقف شد که داور بازی به یک کارت زرد بسنده کرد. فرهاد مجیدی با اعتراض شدید به این صحنه، معتقد بود داور باید با کارت قرمز مدافع سایپا را اخراج می کرد و این صحنه را با دیدار سایپا و ذوب آهن مقایسه کرد که داور با کارت قرمز، شهاب گردان را از زمین بازی اخراج کرد.

* در یک صحنه که توپ با حرکت جوانمردانه به بیرون رفته بود، بازیکنان سایپا معتقد بودند باید بازی را آغاز کنند ولی سیاوش یزدانی مانع از این کار شد و بین بازیکنان دو تیم جر و بحث شکل گرفت که فراز کمالوند بازیکنان را آرام کرد.

* روی سکوهای ورزشگاه یکی از اعضای تیم سایپا پس از اعتراض به اینکه بازیکنان استقلال باید پرتاب اوت را در اختیار سایپایی ها قرار دهند، مشاجره و درگیری لفظی پیش آمد که وریا غفوری و فرزاد مجیدی اوضاع را آرام کردند.

* پس از اینکه خطای پنالتی برای استقلال به دست آمد، منصوریان داور مسابقه در اقدامی عجیب بازی را متوقف کرد و دستور کولینگ بریک داد.

بیشتر بخوانید:
لحظه به لحظه با لیگ برتر فوتبال ایران| سایپا ۲ – استقلال صفر
استقلال دست به دامن AFC شد
فرشید اسماعیلی آماده بازگشت به ترکیب استقلال
شارژ مالی استقلالی ها قبل از دربی
فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال شد
احضار دیاباته به کمیته انضباطی باشگاه استقلال
پخش زنده بازی تیم های سایپا – استقلال امروز شنبه 19 تیر
استقلال – سایپا در دستگردی برگزار می شود

انتهای پیام/