حیدری : اجاره بهای اماکن ورزشی خوزستان به مدت ۲ ماه بخشیده شد

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان : اجاره بهای اماکن ورزشی با دستور وزیر ورزش و جوانان بخشیده شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، افشین حیدری ، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: با دستور وزیر ورزش و جوانان اجاره دو ماه اماکن ورزشی خوزستان بخشیده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان اجاره بهای اجاره بهای اماکن دولتی واگذارشده به بخش خصوصی در ماه‌های اسفند 98 و فروردین سال جاری به‌طور کامل بخشیده شده است همچنین در راستای حمایت از باشگاه داران با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت وزیر ورزش و جوانان در تلاش هستیم تا بتوانیم تمهیداتی را جهت جبران خسارات در نظر بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان افشین حیدری با اشاره به تعطیلی اماکن و باشگاه های ورزشی جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اظهار داشت: پس از ابلاغیه های صادر شده مبنی بر تعطیلی باشگاه های ورزشی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، اماکن ورزشی خوزستان از اسفندماه تا کنون تعطیل شدند و از محل اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت مداوم از این اماکن سرکشی و بازدید شده است.

وی افزود: در حال حاضر تیم های ورزشی و باشگاه ها اجازه فعالیت ندارند و همچنان سخت گیری های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نسبت به تعطیلی اماکن ورزشی به منظور رعایت نکات بهداشتی و سلامت مردم ادامه دارد.

اجاره بهای اماکن ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن قدردانی از باشگاه های ورزشی در خصوص اجرای دستورهای ابلاغ شده جهت تعطیلی اماکن ورزشی گفت: علیرغم اینکه تعطیلی های اخیر سبب افت کسب و کار باشگاه های ورزشی شد اما از آنجا که سلامتی جامعه و بالاخص قشر ورزشکار برای مدیران باشگاه ها حائز اهمیت بود شاهد همکاریشان در زمینه اجرای قوانین بودیم و به دستور وزیر ورزش و جوانان، اجاره‌بهای اماکن دولتی واگذارشده به بخش خصوصی در ماه‌های اسفند 98 و فروردین سال جاری به‌طور کامل بخشیده شد.

وی با بیان اینکه ادامه بخشودگی اجاره اماکن ورزشی بستگی به وضعیت کنترل بیماری کرونا دارد،گفت: در راستای حمایت از باشگاه داران با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت وزیر ورزش و جوانان در تلاش هستیم تا بتوانیم تمهیداتی در نظر بگیریم تا بخشی از خسارت و ضرری که به آنها وارد شده است، جبران شود.

حیدری در پایان تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، سامانه خوداظهاری تحت عنوان salamat.gov.ir برای تمامی صنوف راه اندازی شده و در همین راستا فعالان حوزه اقتصادی ورزش به ویژه باشگاه داران نیز در این سامانه ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: کمک مرتنز برای مبارزه با کرونا