حیدر پور : هیچ توافقی دیگر بین ما و پرسپولیس وجود ندارد/ با فیفا مکاتبه خواهیم کرد

حیدر پور قائم مقام شهرخودرو گفت: هیچ توافقی دیگر بین ما و پرسپولیس وجود ندارد. خواهان اصل مبلغ بدهی همراه با جرائم هستیم. با فیفا مکاتبه خواهیم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تا به امروز از توافق صورت گرفته با پرسپولیس فقط یک عکس یادگاری موجود می باشد و هیچ اقدامی از سوی مدیران پرسپولیس مبنی بر انجام تعهداتی که در جلسه مقرر گردید صورت نپذیرفته است.

هیچ توافق دیگری بین ما و باشگاه پرسپولیس وجود نخواهد داشت و ما خواستار کل‌مبلغ بدهی همراه با جرائم هستیم. اگر ارکان قضایی فدراسیون پنجره پرسپولیس را بازکند، نامه ما آماده ی ارسال به فیفا می‌باشد. ما حتما در روز شنبه به فیفا و دادگاه cas نامه خواهیم زد و از این طریق اعاده حق خواهیم کرد.

مطمئن باشید اگر تا روز پنج شنبه اقدام موثری از سوی دستگاه های اجرایی فدراسیون و باشگاه پرسپولیس در خصوص این پرونده صورت نگیرد، شنبه پیگیری این پرونده را از طریق مجامع بین‌المللی مربوطه پیش خواهیم گرفت و دیگر هیچ مماشاتی را در دستور کار خود قرار نمی دهیم.

روز گذشته وقتی با آقای درویش صحبت کردیم ایشان فرمودند با توجه به مشکلاتی که در‌ باشگاه پرسپولیس حاکم است نمی توانیم در حاضر حاضر پولی را به شهرخودرو تا یک ماه آینده پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید:

حیدرپور: قطع یقین انتخاب مربی بنا به دلایل منطقی خواهد بود
حیدرپور: قطع یقین انتخاب مربی بنا به دلایل منطقی خواهد بود
قائم‌مقام پدیده: پرسپولیس هرچه زودتر طلبش را پرداخت کند، بهتر است

انتهای پیام/