خاطرات اصغر با تعصب و حجازی

اصغر حاجیلو گفت: به سالگرد پرواز ابدی دوست عزیزم و اسطوره باشگاه استقلال نزدیک می‌شویم و خاطرات زیادی دوباره ذهنم را مشغول می کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،اصغر حاجیلو بازیکن با تعصب تیم فوتبال استقلال در مورد سالگرد فوت ناصر حجازی گفت: در ذهنم هزاران خاطره از ناصرخان حجازی دارم. مثلاً یادم هست سال ۸۶ یک بازی خیلی مهم با تیم فجر‌سپاسی در شیراز داشتیم، مجتبی جباری در تمرین غیبت کرده بود و ناصرخان اسم او را از لیست مسافران شیراز خارج کرد.

نظم تیمی برای ناصر خان مهمتر از ستاره ها بود

وی ادامه داد: از آنجا که این بازی و امتیازش برای ما خیلی مهم بود، آقای فتح‌ا… زاده خیلی به ناصرخان اصرار کرد جباری را که یکی از مهمترین بازیکنان تیم است، اگر می‌شود به شیراز ببریم و استفاده کنیم ولی ناصرخان قبول نکرد و گفت نظم تیمی از هر چیزی برایم مهمتر است، من نمی‌توانم بپذیرم ستاره تیم که باید الگوی جوان‌تر‌ها باشد در تمرین تیم غیبت کند و بعد بیاید بازی کند، آن‌وقت دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و نظم تیمی به‌هم می‌ریزد و ما بدون جباری به شیراز رفتیم و بازی را بردیم.

حجازی پیشنهاد های زیادی را بخاطر استقلال رد کرد

حاجیلو افزود: از آن به‌بعد مجتبی فهمید با چه سبک مربی‌ای سروکار دارد. منبع درآمد آقای حجازی از فوتبال بود، اما بار‌ها پیشنهادات باشگاه‌ها را رد کرد. یکسری هم که اطراف فوتبال کاسبی می‌کردند، جرأت نمی‌کردند به ایشان نزدیک شوند. یادم هست یک روز منزل ناصرخان نشسته بودیم و دست و بال هر دو نفرمان از نظر مالی خالی بود، همسر ایشان با لحن خیلی جالبی گفت می‌گویند؛ به شما می‌گویند اصغر باتعصب به ناصر هم می‌گویند حجازی کاپلو! آن‌وقت دو نفری ۲ تومان کف حساب‌تان پول نیست! با این حرف من و ناصرخان یک ساعت از خنده ریسه رفتیم.

انتهای پیام/