خامس از سرمربی سابقش انتقاد شدید کرد

ستاره کنونی تیم الریان قطر از مربی سابق خود در اورتون شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، زمستان امسال خامس رودریگز از باشگاه اورتون انگلیس به الریان قطر پیوست تا پس از رئال و اورتون ، شانس خود را در لیگ ستارگان امتحان کند.

خامس در رئال مادرید زیر نظر زیدان به یک نیمکت نشین بدل شد و به همین خاطر به تیم اورتون آمد تا زیر نظر آنچلوتی دوباره احیا شود. او در مرسی‌ساید به ستاره برتر انگلیس بدل شد و توانست عملکرد خوبی در بدو ورود به نمایش گذارد.

با رفتن آنچلوتی از اورتون شرایط برای خامس بد پیش رفت و این ستاره کلمبیایی نتوانست تحت هدایت رافا بنیتز نمایش خوبی به ثبت رساند.

خامس در خصوص علت عدم نتیجه‌گیری در مرسی‌ساید گفت: من واقعا دوست داشتم که سالیان سال در اورتون بمانم. اورتون باشگاهی منحصربفرد بود و طرفدارانی شگفت انگیز داشت.

ستاره کلمبیایی اظهار داشت: من از این تیم فرار کردم زیرا مربی نمی‌خواست از من استفاده کنم. مربی به من اعتقادی نداشت و نمی‌خواست من در تیم بمانم. من می‌خواستم بمانم ولی مربی مرا نمی‌خواست و من مجبور به ترک اورتون شدم.

خامس در لیگ ستارگان قطر نمایش خوبی داشته و توانسته در کنار شجاع خلیل زاده برای الریان موثر واقع شود.

رافا بنیتز نیز پیش از سال به دلیل عملکرد ضعیف از هدایت اورتون اخراج شد و 2 هفته گذشته لمپارد هدایت این باشگاه را برعهده گرفت. صحبت‌های خامس باعث شد تا بسیاری از حضور او در اورتون صحبت کنند و مدعی شوند که این بازیکن می‌توانست تاثیر زیادی در تیم کنونی لمپارد گذارد.

بیشتر بخوانید:

خامس جان همبازی ابراهیمی را نجات داد
بند جالب در قرارداد خامس با الریان قطر
خامس در اورتون هیچ شانسی ندارد

انتهای پیام/