خبر نگران کننده فدراسیون فوتبال برای پرسپولیس

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در فاصله یک روز تا آغاز لیگ همچنان بسته است‌.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ منصور قنبرزاده درمورد وضعیت تیم‌های لیگ برتری برای استفاده از بازیکنان جدید در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: هنوز پنجره ۵_۴ تیم بسته است. رضا درویش تا ساعت ۱۸:۳۰ روز گذشته دفتر من در سازمان لیگ حضور داشت. قراردادهای پرسپولیس را آورده بود که آنها را گرفتیم و کارهایشان را کردیم.

وی افزود: هنوز برای پرسپولیس به دلیل بدهی‌های داخلی کارت صادر نشده و پنجره‌اش بسته است. این‌ها مکاتبه کرده و کارهایشان را انجام دادند. گفتند تا ساعت ۸ و ۹ صبح امروز این بدهی اندک را پرداخت می‌کنیم. همه کارهای پرسپولیس را انجام داده‌ایم اما هنوز کارتی صادر نشده است. برخی باشگاه‌ها نیز همین وضعیت را دارند.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در حالی این صحبت‌ها را در برنامه فوتبال برتر مطرح کرد که روز یکشنبه فرشید طاهری، مسوول نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد: تمامی ۱۶ باشگاه لیگ برتری در موعد مقرر تعیین شده قرارداد بازیکنان خود را برای ثبت و صدور کارت بازی به سازمان لیگ ارائه کردند و باید از مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر با سازمان لیگ به دلیل این تعامل و همکاری تشکر کنم. تقریبا کارت بازیکنان تمامی تیم ها صادر شده و کارت بازی بازیکنان جدید باشگاه ها نیز در هفته نخست بعد از بررسی مراحل قانونی صادر خواهد شد.

این اظهارات در حالی مطرح شده که بیست و سومین دوره لیگ برتر از چهارشنبه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/