خبیری : شکایت کردیم تا اجازه ندهیم زحمت های پرسپولیس را زیر سوال ببرند

معاون اجرایی تیم فوتبال پرسپولیس : اگر قرار باشد شبهه ایجاد کنیم به راحتی از روی حرف خود این آقایان می‌توان این کار را انجام داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حسین خبیری، معاون اجرایی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت : پرداخت پول کی‌روش و فرستادن هواپیمای اختصاصی شبهه ندارد؟

وی ادامه داد : وقتی عده‌ای قصد دارند با ایراد اتهام و نشراکاذیب موفقیت‌های پرسپولیس را زیرسوال ببرند قطعا باشگاه نه از حق خودش می‌گذرد نه از حق هوادارانش. طرح این شکایت کاملا لازم بود و محکم پای این شکایت ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم به راحتی زحمت یک باشگاه را اینچنین زیر سوال ببرند. شکایت کردیم تا همه مراقب حرف‌زدن‌شان درمورد پرسپولیس و هوادارانش باشند. اجازه ندارید هر تهمتی را به پرسپولیس بزنید. بیشترین اجحاف در فوتبال به پرسپولیس شده ولی این باشگاه علی‌رغم همه کارشکنی‌ها و مشکلات توانسته طی چند سال گذشته خود را در سطح اول فوتبال ایران حفظ کند و با همه مشکلات خود را به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برساند. با وجود این عده‌ای خیال می‌کنند با مطرح کردن مسائلی که واقعیت ندارد می‌توانند جلوی موفقیت‌های بعدی پرسپولیس را بگیرند. تلاش بسیار شد تا با لغو بازی‌های لیگ جلوی پرسپولیس را در مسیر قهرمانی بگیرند ولی وقتی تیرشان به سنگ خورد حالا به تهمت‌زدن رو آورده‌اند. فوتبال یک رقابت است و اهالی‌اش در زمین باید رقیب هم باشند و بیرون از زمین رفیق. فوتبال جوانمردانه این‌طوری معنا پیدا می‌کند. قرار نیست دراین رقابت بی‌اخلاقی را چاشنی کارمان کنیم.

او افزود : اگر قرار باشد شبهه ایجاد کنیم به راحتی از روی حرف خود این آقایان می‌توان این کار را انجام داد. همین آقایی که مصاحبه می‌کند و می‌گوید پول کی‌روش را او داده و هواپیمای اختصاصی دراختیار سرمربی تیم ملی قرار داده است، به این موضوع فکر نمی‌کند که این اظهارات شبهاتی ایجاد می‌کند و این سوال به وجود می‌آید که چنین ارتباطاتی با فدراسیون فوتبال چطور به وجود آمده و فدراسیون فوتبال در قبالش چه کاری برای آنها انجام داده است؟ وقتی شبهه ایجاد کردن آسان است؛ کار خوبی است که بگوییم بخش زیادی از مشکلات تیم‌ها در لیگ به واسطه همین ارتباطات به وجود آمده؟! شبهه ایجاد کردن کاری ندارد. ما اهل چنین کارهایی نیستیم و اخلاق‌مداری را وظیفه خود می‌دانیم و خواستار همین برخورد و رفتار از جانب رقبا هستیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:پاسخ تک کلمه ای گل محمدی به شایعه حضور انصاری فرد در پرسپولیس