خداحافظی تلخ کاپیتان با تیم ملی

سرخیو راموس با انتشار بیانیه‌ای تند اعلام کرد با تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرده است. او مدعی شد بعد از تماسی که لوئیس دلافوئنته، سرمربی لاورخا، با او داشته مجبور به خداحافظی شده است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه،راموس که در حال حاضر در پاری سن ژرمن بازی می‌کند در این اطلاعیه نوشت:” امروز سرمربی فعلی تیم ملی با من تماس گرفت و اعلام کرد دیگر روی من حساب نمی‌کند و فارغ از اینکه در چه سطحی بازی کنم من را نمی‌خواهد”.

راموس در اطلاعیه خود اعلام کرد:” زمان خداحافظی با تیم ملی فرا رسید. خداحافظی با لاروخای دوست‌داشتنی و هیجان‌انگیز ما. امروز صبح سرمربی فعلی با من تماس گرفت و اعلام کرد دیگر روی من حساب نمی‌کند فارغ از اینکه چه عملکرد ورزشی‌ای داشته باشم. با کمال تاسف اعلام می‌کنم این پایان دوران حضور من در تیم ملی است که امیدوار بودم بیشتر ادامه پیدا کند. دوران بازی ملی من با طعمی تلخ برایم به پایان می‌رسد.

در کمال تواضع معتقدم بازی‌های ملی یک فوتبالیست باید با تصمیم شخصی او یا عملکرد ضعیفش در تیم ملی به پایان برسد نه به خاطر سن یا دلایلی از این قبیل. چرا که جوان بودن یا چند سال بیشتر سن داشتن به خودی خود یک امتیاز یا نقص نیست. این یک خصوصیت موقت است که لزوما ربطی به عملکرد یا توان ندارد. من مودریچ، مسی و پپه را با حسرت و ستایش نگاه می‌کنم.

به همین خاطر در حالیکه غمگین هستم با شما صحبت می‌کنم اما در عین حال سرم را بالا می‌گیرم و به خاطر آن سالهای درخشان از همه شما و حمایت‌هایتان سپاسگزارم. با خاطراتی ماندگار از افتخارات و جامهایی که به دست آوردیم و در کنار هم جشن گرفتیم و با غرور و افتخار بی انتها به عنوان بازیکن تیم ملی اسپانیا و کسی که بیشترین تعداد بازی ملی را دارد خداحافظی می‌کنم. از همه شما که به من باور داشتید از صمیم قلب تشکر می‌کنم“.

انتهای پیام/