خداداد عزیزی: از ۱۳ سالگی گونی ۵۰ کیلویی گچ را روی کولم می‌گذاشتم

زندگی من طوری بوده که از ۱۳ سالگی گونی ۵۰ کیلویی گچ را روی کولم می‌گذاشتم و تا طبقه چهارم بالا می‌بردم و سپس آن را الک کرده و گچ درست می‌کردم. 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: موضع گیری مغرضانه یا از سرکج فهمی این گروه از افراد نباید توجه کرد. همه مردم می‌دانند من خودم از یک قشر بسیار ضعیف بوده‌ام و با افتخار هم در چندین برنامه گفته‌ام که در خانواده‌ای ضعیف زندگی و رشد کرده‌ام.

وی افزود: زندگی من طوری بوده که از ۱۳ سالگی گونی ۵۰ کیلویی گچ را روی کولم می‌گذاشتم و تا طبقه چهارم بالا می‌بردم و سپس آن را الک کرده و گچ درست می‌کردم و این کارم تا ۱۷ سالگی ادامه داشت و به این موضوع که خودم نیز کولبر بوده‌ام افتخار می‌کنم. کارگران و کولبران جزو شریف ترین اقشار یک جامعه محسوب می‌شوند که به اصطلاح نان بازوی خودشان را می‌خورند.

عزیزی در پایان گفت: گفتند به دلیل بارش برف هواپیمای حامل مهدی طارمی نتوانسته در استانبول فرود بیاید و در یکی از روستاها به زمین نشسته است و نمی‌دانند چطور باید یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی را به اردوی تیم برسانند و من هم گفتم می‌توانند از کولبرها کمک بگیرند. کجای این حرف بد بوده است؟

بیشتر بخوانید:
خداداد عزیزی: کنعانی اشتباه کرده ولی نابودش نکنید/ باید با کسانی که با آبروی…
خداداد عزیزی: پدیده رسما سقوط کرده، مسئولین استان این تیم را رها کنند
خداداد عزیزی در تقویم ملی جای می گیرد

انتهای پیام /