خداداد عزیزی: چه کسی بهتر از علی کریمی برای فدراسیون فوتبال؟/ چون فوتبال فساد دارد من نمی‌آیم!

سالهاست که از خصوصی سازی صحبت به میان می آید. همه دولتها در این باره حرف زده اند ولی معتقدم احتمالش خیلی کم است. ولی شاید هم شد اما منطق من این را می گوید که حالا حالاها بعید است که این دو باشگاه خصوصی بشوند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: علی کریمی با خود من صحبت کرده و من هم از این بابت که می خواهد قدم جلو بگذارد خیلی خوشحال شدم. چه کسی بهتر از علی کریمی که هم بازیکن تیم ملی بوده، هم جام جهانی رفته و برای باشگاه بایرن مونیخ هم توپ زده است. او بازیکن سال آسیا هم شده است. اگر علی دایی وارد شود خیلی اتفاق خوبی است. نیازی نیست که کسی درباره سابقه علی دایی حرف بزند. او تحصیلکرده هم هست. ضمن اینکه البته تحصیلات نمی تواند شاخصه قطعی و حتمی برای موفقیت افراد باشد. چون مدرک تحصیلی چیزی است که فقط ثابت می کند شما درس خوانده اید و تحصیلات دارید، ولی ضمانت نمی کند که حتما آدم شایسته و کاربلدی باشید و بتوانید کاری را به سرانجام برسانید.

وی افزود: من دوست دارم که زندگی خودم را داشته باشم و متأسفانه فوتبال ما اینقدر فساد دارد که من اصلا حوصله اش را ندارم.سوال من این است که اگر یک فوتبالی بیاید که حتی سه کلاس سواد دارد بدتر از اینها می خواهد عمل کند که در چند سال اخیر پدر فوتبال ما را درآوردند؟ آیا در بدترین حالت کاری می کرد که الان ساختمان فدراسیون فوتبال و ساختمان باشگاه پرسپولیس را به حراج بگذارند؟

بیشتر بخوانید:
فتح الله زاده: استقلال باید یک هافبک بازیساز جایگزین علی کریمی کند
علی کریمی: ریاست فدراسیون فوتبال؟ من آماده‌ام
علی کریمی: گل دوم اولسان اشتباه بچگانه‌ای بود

انتهای پیام/