خدایی: با کسی خصومتی ندارم، نه کاندیداها و نه سرپرست فدراسیون/ در مورد جلسه شورای فنی دیر اطلاع‌رسانی شد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید خدایی در مورد غیبتش در جلسه اخیر شورای فنی کشتی آزاد اظهار داشت: تهران نبودم و نتوانستم به جلسه بروم. خیلی دیر به من اطلاع دادند که قرار است جلسه‌ای با سرپرست فدراسیون داشته باشیم. ساعت 9 صبح روز شنبه تماس گرفتند و گفتند عصر جلسه است که من خارج از تهران بودم و نتوانستم خودم را برسانم.

وی در مورد اینکه آیا در جلسات بعدی شرکت خواهد کرد،‌ گفت: اگر بتوانم به کشتی کمکی بکنم حتما این کار را انجام خواهم داد. ما جزو خانواده کشتی هستیم و نمی‌شود وقتی کشتی از ما کمک می‌خواهد، دریغ کنیم. من با کسی خصومتی ندارم و به همین دلیل اگر کاری از من خواسته شود برای کشتی حتما انجام خواهم داد چون مبنایم خود کشتی است نه اشخاص.

دارنده مدال برنز سال 2002 تهران تاکید کرد: اگر از من باز هم برای شرکت در جلسه دعوت کنند و بخواهند کنار کشتی باشم، حتما هستم. ضمن اینکه گفتم با کسی خصومتی ندارم، نه آقایان کاندیداها و نه سرپرست فدراسیون. هر جا بودنم نیاز باشد و احساس کنم می‌توانم باری از دوش کشتی بردارم با کمال میل این کار را انجام می‌دهم و هرگز نخواهم گفت با فلانی کار می‌کنم و با فلانی کار نخواهم کرد.

منبع: تسنیم