خرید خانه لاکچری در آمریکا برای پیوستن به تیم بکام

آلکسیس سانچز مهاجم تیم فوتبال اینتر به تازگی با خرید خانه ای در میامی آمریکا شایعات حضورش در تیم بکام را قوت بخشیده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، دیوید بکام بازیکن اسبق تیم فوتبال انگلیس که این روز ها مالکیت تیم اینتر میامی را دارد تصمیم دارد بازیکنان بزرگی را به این تیم بیاورد و رد این راه با برخی از ستاره های فوتبال جهان هم صحبت شده است بکام حتی گفته است احتمال حضور نیمار در این تیم زیاد است .

آیا مقصد ساچز تیم دیوید بکام است؟

آلکسیس سانچز بازیکن تیم اینتر نیز این روز ها در میامی حضور دارد و گفته می شود یک خانه لاکچری در نزیدکی میامی خریداری کرده است.

یک سایت معاملات املاک فعال در جنوب فلوریدا ادعا کرده که این بازیکن قرضی اینتر نزدیک به ۲ میلیون پوند صرف خرید یک آپارتمان تجملاتی در ساحل سانی آیلز کرده است. گفته می‌شود خانه‌ای که او خریده ۳۰ دقیقه تا میامی فاصله دارد. همچنین این بازیکن ۳۱ساله با خرید این آپارتمان به باشگاه خصوصی طبقه ۳۳ام این برج ۵۲طبقه دسترسی خواهد داشت. در این باشگاه یک رستوران با نمای ساحل، استخر، چشمه آب گرم و یک سالن بدنسازی وجود دارد.

خانه ای با دور نمای اقیانوس اطلس

در وب‌سایت رسمی این ساختمان آمده که در آن ۲۱۲ آپارتمان وجود دارد که شامل چهار پنت‌هاوس هم می‌شود. این برج ۲۰۰ متر ارتفاع دارد و نمای بسیار زیبایی از اقیانوس اطلس از آن دیده می‌شود.

رسانه‌ها در شیلی نوشته‌اند که او در زمانی که برای دو هفته به این کشور برگشته بود، خرید این خانه را هم انجام داده است. سانچز در سانتیاگو، پایتخت شیلی خود را قرنطینه کرد، و سپس به ایتالیا برگشت.

انتهای پیام/