خرید مسی از سوپر مارکت فلوریدا

رسانه اسپانیایی از رفتار متواضعانه مسی در آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در مصاحبه اخیرش در مورد بازگشت لئو مسی، توضیح داد که “خورخه، پدرش، می خواست بیاید و با من صحبت کند.

اما فصول بسیار سختی را در پاریس گذرانده بود، جایی که تحت فشار زیادی بود و نمی خواست این فشار دوباره در بارسلونا تکرار شود به همین خاطر اینتر میامی را انتخاب کرد و این قابل درک است.

تصاویری که از فلوریدا می رسد با این استدلال لاپورتا مطابقت دارد. بهترین بازیکن تاریخ فوتبال در حال خرید با آرامش در یک سوپرمارکت و هل دادن چرخ خرید و ایستادن در صف صندوق فروشگاه است.

مسی که یکشنبه آینده به طور رسمی در ورزشگاه DRV PNK در مراسمی به نام “رونمایی” به همراه سرخیو بوسکتس به طرفداران جدیدش معرفی می شود، توسط حاضران در فروشگاه شناسایی شد و از او خواستند با او عکس و امضا بگیرند و قهرمان جهان با تواضع پذیرفت.

چند روز پس از اولین حضورش در آمریکا، مسی شروع به تطبیق با محیط جدید خود می کند اما با وجود اینکه یکی از بهترین های تاریخ، قهرمان جهان و نامش با حروف طلایی در تاریخچه فوتبال نوشته اند، مهاجم آرژانتینی مثل یک آدم عادی کارهای روزمره را انجام می دهد.

مهاجم جدید اینتر میامی تعهدات خود را به عنوان یک مرد خانواده به روشی شخصی انجام می دهد و بر خلاف بسیاری از افراد مشهور در زمینه های مختلف، او شخصا خرید خود را در سوپرمارکت Publix در فلوریدا انجام می دهد.

انتهای پیام/