خزانه‌ دار فدراسیون فوتبال : ویلموتس به ما بدهکار است

سلیمانی : یکی از نهاد های شفاف در ایران فدراسیون فوتبال است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی سلیمانی ، خزانه‌ دار فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در لایحه‌ای که به ویلموتس ارائه کردیم، به او گفته‌ایم که از شما طلب هم داریم و باید این مطالبات به ما برگشت داده شود.

وی ادامه داد : خوشبختانه داستان ویلموتس شفاف و مشخص است. ما پول را از طریق وزارت ورزش و همکاری دو وزیر تأمین کردیم. الان هم بابت این موضوع بدهکار هستیم. این نکته را هم اشاره کنم، اگر 10 روز دیرتر پول را به ویلموتس پرداخت می‌کردیم، خود فیفا قبول کرده بود که این پول را به ویلموتس پرداخت کند.

FIFA و AFC به ما بدهکارند

او افزود : متأسفانه آن زمان کار به بازی با عراق کشید و این مربی هم ما را تحت فشار گذاشته بود. شاید اگر ما آن پول را به ویلموتس نمی‌دادیم، فیفا همه روند پرداخت را انجام داده بود.

سلیمانی اضافه کرد : مطالبات ما از فیفا چند میلیون دلاری است. این را تأکید می‌کنم مطالبات ما هنوز به فدراسیون تخصیص داده نشده و ما هنوز از سال 2010 از فیفا طلبکار هستیم. به محض اختصاص این رقم‌ها، هم بدهی فدراسیون پرداخت می‌شود ما نه تنها از فیفا بلکه از ای‌اف‌سی هم مطالباتی طلب داریم. تصور من این است که یکی از نهادهای شفاف در مملکت ما فدراسیون فوتبال است چون اصلا نمی‌شود چیزی را پنهان کرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: رئیس پیشین فدراسیون کشتی کرونا گرفت