خطیبی:به افتخار غیرت بازیکنانم دست میزنم

سرمربی تراکتورسازی گفت: به افتخار این بازیکنان با غیرت و با شرف تراکتور تبریز بلند می‌شوم و دست می‌زنم.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رسول خطیبی بعد از برد 2 بر صفر مقابل شارجه امارات در نشست خبری اظهار داشت: این برد را به تمام هواداران واقعی تراکتور تبریک می‌گویم.بازی خوب و تاکتیکی و پرتلاش از هر دو تیم  را شاهد بودیم. تیم شارجه با تمام وجود و نفرات بازی کرد.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم با این تیم بازی کردیم و پیروز شدیم. بازیکنان واقعا سنگ تمام گذاشتند. در شرایط بازی سعی کرده  بودیم زودتر به گل برسیم. به بازیکنان این مساله را گفته بودیم. ارتباط خط هافبک و خط حمله حریف را قطع کرده بودیم بخصوص به بازیکنی به نام کایو، تا حریف رو به بازی مستقیم بیاورد. مشاهده کردید در توپ های دوم و سوم برنده شدیم و نتیجه بازی هم به نفع ما شد.

خطیبی تاکید کرد: از تمام کادرفنی یعنی بدنساز و آنالیزور تیم هم تشکر می‌کنم، با 13-14 جلسه آنالیز انجام دادیم. تیم را از نظر بدنی تقسیم بنندی کرده بودیم تا هر بازیکن در دو سه بازی بیاید و بازی کند و در این مورد هم موفق بودیم. در نیمه دوم بازی ها ما 7 امتیاز گرفتیم که نشان می دهد کارمان از نظر بدنی و تقسیم بندی نیرو خوب انجام دادیم. صحبتی ندارم و ان شالله برمی‌گردیم ایران و صحبت مفصل با هواداران انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید :
لحظه به لحظه با لیگ قهرمانان آسیا|شارجه امارات صفر – تراکتورایران دو+ فیلم
ترکیب تراکتور مقابل شارجه امارات اعلام شد
بررسی گروه‌های پنج گانه لیگ قهرمانان|گروه دوم؛ شاید 3 امتیاز هم منجر به صعود…

انتهای پیام/