خطیبی:حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم و امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی سختی مقابل پیکان داریم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رسول خطیبی در نشسیت خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: بازی سختی مقابل پیکان داریم. این بازی برای هر دو تیم دشوار خواهد بود به دلیل اینکه ما و پیکان در رده های پنجم و ششم هستیم.

وی افزود: حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم و امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم. پیکان با دو سیستم بازی می کند.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: مسابقات نزدیک به همی هر دو تیم دارند. پیکان تیم جوانی است و مربی خوبی هم دارد، باشگاهی است که از نظر ساختاری یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است. حریف را خوب آنالیز کرده‌ایم یکی از بازی‌های زیبای هفته خواهد بود، تاکتیک‌های به خصوصی دارند آنهایی که بازی را از طریق تلویزیون می‌بینند یک بازی خوب خواهند دید. هر دو سیستم پیکان را آنالیز کرده‌ایم. همیشه می‌گویم دوست دارم تیمم اول فوتبال زیبا به نمایش بگذارد و اگر از موقعیت‌ها استفاده کردیم و اشتباه کمی داشتیم سه امتیاز را هم بگیریم. امیدوارم فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم که همراه با یک نتیجه خوب باشد.

وی در مورد نتایج اخیر آلومینیوم و دو تساوی در  هفته اخیر گفت: باشگاه ما از هیأت مدیره تا مدیریت و بازیکنان و همه عوامل و کادر فنی تیمی یکدل هستیم که صفا و صمیمیت در این باشگاه حاکم است، این نقطه قوت تیم ما است. در مورد فنی هم در همه بازی‌ها غیر از یک بازی که شرایط خوبی نداشتیم فوتبال خوب و زیبایی بازی کردیم تا الان به هدف‌مان رسیده‌ایم. با اینکه نتایج خوبی داشتیم و انتظارات هم از تیم ما بالا رفته  است، من از تیمم راضی هستم و به هدف‌مان‌ رسیده‌ایم. نه فقط تیم ما بلکه کل تیم‌ها در این چند هفته کیفیت شان پایین آمده زیرا سه چهار هفته است که فقط ریکاوری می‌کنیم و مسائل فنی را نمی‌توانیم کار کنیم زیرا بازی‌ها از نظر فاصله زمانی بسیار کم برگزار می‌شود و فشرده است. فقط روی مسائل روحی روانی بازیکنان کار می‌کنیم، ممکن است تیم‌ها در این چند هفته دچار افت شوند اما تیم ما این افت را هم نداشته است.

خطیبی ادامه داد: زیرا هم ریکاوری و هم مسائل فنی را خوب انجام داده‌ایم، امیدوارم تا نیم‌فصل و جام‌حذفی همین روند را ادامه بدهیم و در بازی‌های باقیمانده به نحو احسن از میزبانی خودمان استفاده کنیم. مطمئن باشید ما جزو 5، 6 تیم اول جدول نیم‌فصل خواهیم بود البته به رتبه‌های بالاتر هم فکر می‌کنیم اما اگر 5، 6 جدول هم باشیم برای ما قابل قبول خواهد بود.

سرمربی آلومینیوم در مورد مصدومان تیمش گفت:‌ غیر از علیرضا منظمی همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم که او مصدوم است می‌توانستیم از او هم برای دقایقی استفاده کنیم اما به خاطر اینکه نمی‌خواهیم مصدومیتش تشدید شود با نظر پزشک از بازی‌های آینده از او استفاده خواهیم کرد.

خطیبی در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد:‌ این یک خبر خیلی بد برای فوتبال ما بود فرقی نمی‌کند چه تیمی باشد خبر بدی برای فوتبال ما بود. حدود 10، 12 سال پیش و زمانی که من کم کم فوتبال را کنار می‌گذاشتم آن صحبت‌ها می‌شد که به اماراتی‌ها و قطری‌ها ایراد گرفتند اما اکنون فوتبال آنها خیلی از نظر ساختاری و باشگاهی از ما بالاتر شده است از نظر فنی هم بهتر شده‌اند البته در بحث باشگاهی نه ملی، از ما جلو زده‌اند ما فقط نتایج را می‌بینیم مدیران ما فقط مدیریت هزینه می‌کنند تا یک نتیجه قهرمانی و محبوبیتی به دست بیاورند. فقط دنبال این مسائل هستیم و دنبال ساختار نیستیم 7، 8 تیم ما در لیگ برتر نه زمین بازی و نه زمین تمرین دارند.

وی افزود: فکر می‌کنم مسؤولان استان‌ها و مسؤولین ورزش و مدیران بالانشین به فکر ساختار فوتبال باشند تا زمانی که دنبال این مسائل نباشیم قطعا این مشکلات با سیاست‌بازی و رفاقت دیگر حل نمی‌شود. باید کار را درست انجام بدهیم و ساختار ورزش کشورمان را درست کنیم تا این مشکلات به وجود نیاید.

خطیبی در مورد داوری بازی فردا گفت:‌ من هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی‌کنم قبل از بازی هم اصلا درست نیست در مورد داوری حرف بزنیم بعد از بازی هم در مورد داوری هیچ وقت صحبت نکردیم در 4، 5 بازی نمی‌گویم داوران عمدی بلکه با اشتباه سهوی عمل کردیم اما به بازیکنانم گفتم هیچ وقت در مورد داوری صحبت نکنند امیدوار در همه بازی‌ها موفق باشیم.

بیشتر بخوانید:
واکنش خطیبی : دلم برای تیمم و بازیکنانم سوخت
خطیبی: استقلالی‌ها ماموران را با تماشاگران اشتباه گرفتند

انتهای پیام /