خطیبی: آرزو دارم تیم ۷۰۰ میلیاردی داشته باشم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با تیم گل گهری بازی داریم که سرمربی با کیفیت و بازیکنانی خوب دارد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، پیکان در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه شهید دستگردی تهران میزبان گل‌گهر سیرجان است. رسول خطیبی، سرمربی پیکان در نشست خبری این بازی اظهار کرد: هفته قبل بازی خوبی را انجام دادیم و فردا هم با گل‌گهری بازی داریم که سه امتیاز خود را گرفته است. این بازی برای ما و تیم‌ گل‌گهر سخت است. من دوست دارم برابر همه تیم‌ها هجومی بازی کنم و فرصت‌های زیادی به دست بیاوریم تا همه از تماشای بازی ما لذت ببرند. فردا با یک تیم قوی و حرفه‌ای بازی داریم و هر تیمی از فرصت‌های خود استفاده کند برنده خواهد بود.

او درباره نقل‌وانتقالات تیمش هم گفت: نقل‌وانتقالات ما ادامه دارد و هنوز در لیست خود جا داریم. قطعا باز هم بازیکن جذب خواهیم کرد اما عجله نداریم چون بازیکنان خوبی داریم. تلاش می‌کنیم بازیکنانی بگیریم که هم به ما کمک کنند و جوان باشند. کار برای ما در ابتدا سخت بود اما مدیریت باشگاه کمک کرد تا تیم را به خوبی جمع کنیم.

کشورهای عربی را مسخره می‌کنیم اما ۱۰۰ سال دیگر به آن‌ها نمی‌رسیم

وی در ادامه درباره وضعیت ورزشگاه دستگردی هم گفت: کیفیت زمین برای من مهم است و این ورزشگاه یکی از ورزشگاه‌هایی است که کیفیت خوبی دارد. فوتبال ما از نظر امکانات عقب است. همیشه کشورهای عربی را مسخره می‌کردیم اما الان امکاناتی که آنها دارند را ۱۰۰ سال دیگر  هم نتوانیم به آنها برسیم. امیدوارم مسئولان فکری کنند که سیستم ورزشی ما در حد مدل‌های جهانی شود.

آرزو دارم تیم ۷۰۰ میلیاردی داشته باشم

او ادامه داد: هر جایی بودم پول نبوده است و آرزو دارم تیمی که ۵۰۰ یا ۶۰۰ و یا ۷۰۰ میلیارد خرج می‌کند را به من بدهند و ما هم امتحان کنیم که آیا می‌توانیم موفق بشیم. پارسال آلومینیوم را با ۳۵ میلیارد تومان بستم. در کل پیکان فلسفه این را دارد که ما با آرامش کار کنیم. مطمئن باشید بیشتر از سال‌های قبل به فوتبال بازیکن معرفی خواهیم کرد و این موضوع از گرفتن جام برایمان مهم‌تر است.

انتهای پیام/