خطیبی: به دنبال کسب ۳ امتیاز مسابقه فردا هستیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسابقه فردای تیم خود در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: نفت مسجدسلیمان، تیم قابل احترامی است. در هفته‌ای که گذشت تمرینات خوبی را در اراک پشت سر گذاشتیم. پس از بازی با مس رفسنجان نیز ریکاوری و استراحت کوتاه مدت داشتیم. امیدوارم تمریناتی که سپری کرده ایم، فردا درون زمین پیاده شود و هدفی که دنبال می‌کنیم را با یک بازی خوب همراه با امتیاز خوب همراه باشد.

او افزود: نفت مانند سایر تیم‌ها برای ما حریف قابل احترامی است. ما در زمین خودمان بازی داریم و باید سعی و تلاشمان را بکنیم تا ۳ امتیاز را کسب کنیم. کمالوند مربی خوبی است و کادرفنی خوبی در اختیار دارد. بازیکنان دونده و جنگنده‌ای در این تیم حضور دارند. تمام تیم‌ها مشکلاتی دارند که ما اصلا به این موارد توجه نمی‌کنیم. تا جایی که اطلاع داریم، تمام تمرینات آن‌ها برگزار شده است. در رسانه‌ها نیز شنیده بودیم که نفت تمریناتش را برگزار نکرده که این مسئله صحت ندارد و آن‌ها تمریناتشان را برگزار کرده اند.

خطیبی ادامه داد: همه تیم‌ها برایمان قابل احترام هستند. به بازیکنان نیز گفته ام که بازیکنان نفت سخت گیر، دونده و جنگنده هستند. بازی سختی در انتظار ماست، نتایج آن‌ها نیز بد نبوده است. فکر می‌می کنم حتی نتایج خوبی کسب کرده اند، چون بازی‌های سختی را برگزار کرده اند. آن‌ها فقط در یک دیدار شکست خورده اند. مطمئن باشید بازیکنان به این مسائل واقف هستند که فردا دیدار سختی در پیش داریم و آن‌ها با تمام وجود در درون زمین تلاش خواهند کرد.

سرمربی آلومینیوم درباره بالا رفتن انتظارات از تیم او گفت: خدا را شکر ارتباط خوبی بین هواداران و کادرفنی، مجموعه باشگاه و بازیکنان وجود دارد. انتظارات را بالا نبرید. اینکه این مسئله را عنوان کنید، اشتباه است. ما هدفی را دنبال کنیم و ان شالله به آن نیز خواهیم رسید. از اصحاب رسانه نیز خواهش می‌کنم این توقع را بالا نبرید، چون ما به آن هدفی که می‌خواهیم در سال اول به آن برسیم و ان شالله در سال بعد نیز به هدفی که بالاتر از هدف امسال است، خواهیم رسید.

وی درباره اینکه آیا خواسته او در جذب بازیکن برآورده شده است یا نه، پاسخ داد: ما در پست مهاجم بازیکنان خیلی خوبی داریم. قطعا این افراد به مرور زمان، با تیم هماهنگ‌تر می‌شوند. قطعا در آینده شما از این خط حمله ما بیشتر خواهید شنید. اکنون نیز من از تیمم راضی هستم و نیازی به بازیکن جدید ندارم. باشگاه نیز تاکنون هیچ کم و کسری برای ما نگذاشته است. ما تقریبا تیم کاملی هستیم و اگر نیاز باشد، ما ۳ سهمیه فیفا داریم و از آن استفاده خواهیم کرد، ولی من تاکنون نیازی ندیده ام.

بیشتر بخوانید :
خطیبی: تا این لحظه گلی نخوردیم و در این 4 بازی موقعیت آنچنانی ندادیم
مهاجم سابق پرسپولیس به شاگردان خطیبی پیوست
خطیبی: یکی از بازی‌های خوب آلومینیوم در این مدتی که به لیگ برتر آمده…

انتهای پیام/