خطیر پای مدیران خارجی را به فوتبال ایران باز می‌کند؟

خطیر پای مدیران خارجی را به فوتبال ایران باز می‌کند؟!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ با پایان کار احتمالی اصغر حاجیلو در آکادمی استقلال، از حالا گزینه‌های زیادی برای ریاست جدید آکادمی این باشگاه مطرح شده‌اند. نکته قابل توجه اینکه حاجیلو دو روز پیش در گفت‌وگویی تاکید کرده بود: «با صراحت می‌گویم تا همین امروز یعنی 28 فروردین استعفا نداده‌ام و شایعاتی که پیرامون این مساله در فضای مجازی مطرح شده، اصلا صحت ندارد.»

 

با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد کار حاجیلو در استقلال تمام شده باشد؛ هر چند اگرچه برخی رسانه‌ها از این موضوع خبر می‌دهند سیروس دین‌‌محمدی و آرش برهانی ملی‌پوشان اسبق استقلال از‌جمله کاندیداهای احراز سمت ریاست آکادمی استقلال محسوب می‌‌شوند اما شنیده‌ها از این حکایت دارد که مدیران باشگاه در تلاش هستند تا امید روانخواه دیگر پیشکسوت استقلالی که اتفاقا او نیز روابط صمیمانه‌ای با مدیرعامل آبی‌ها دارد را به‌جای حاجیلو انتخاب کند.

 

البته روانخواه هم‌اکنون با تیم پارس‌جم قرارداد دارد و تا پایان رقابت‌های لیگ دسته اول یعنی حدود یک‌ماه دیگر باید در این تیم حضور داشته باشد. همچنین از دیگر گزینه‌ها نیز می‌توان به نام مهدی پاشازاده نیز اشاره کرد. پیشکسوت استقلالی که شنیده می‌شود با توصیه اولیایی، به علی خطیر معرفی شده است.

 

اینها همه در حالی است که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مدیرعامل آبی‌ها درصدد آن بوده تا یک خارجی را به‌عنوان مدیر برای رأس آکادمی استقلال انتخاب کرده تا سایر مربیان داخلی در رده‌های سنی مختلف زیرنظر وی به فعالیت بپردازند.

 

انتهای پیام/