خلاصه بازی تراکتور 1 – 0 سایپا |هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه. خلاصه بازی تراکتور 1 – 0 سایپا در هفته پنجم لیگ برتر ایران

تیم فوتبال تراکتور با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل میزبانش سایپا که با تک گل فورچونه به دست آمد، به صدر جدول رده بندی مسابقات رسید.

خلاصه بازی تراکتور 1 – 0 سایپا:

شرح بازی

تراکتور که در این مسابقه با استقبال چشم گیر هوادارانش روبرو شده بود،تهاجمی کار را آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه 10 توانست روی ارسال اوت از کناره های زمین و ضربه فورچونه به گل اول بازی دست یابد. در ادامه باز هم این تراکتوری ها بودند که صاحب توپ و میدان بودند و سعی می کردند موقعیت های بیشتری برای گلزنی ایجاد کنند. در ادامه اما این شاگردان ابراهیم صادقی بودند که آرام آرام با پاس های کوتاه، بر مالکیت توپ مسلط تر نشان دادند و تراکتور کمی به عقب نشست تا از تک گلش دفاع کند.در نهایت هم نیمه اول با ضربه سر سایپایی ها و واکنش مظاهری به پایان رسید تا انتظار نیمه دوم جذابی را داشته باشیم. نکته قابل توجه در نیمه اول، کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه پاس قوامین بود که هنوز به فصل زمستان نرسیده ایم، بازی روی آن دشوار به نظر می رسد.

طی نیمه دوم بازی شاهد موقعیت های زیادی نبودیم.

در این نیمه شاگردان دنیزلی سعی کردند با ارائه یک بازی محافظی کارانه، تک گل خود را حفظ کنند و به تیم حریف هم موقعیت آنچنانی ندادند. مهم ترین موقعیت تیم میزبان برای به ثمر رساندن گل تساوی در وقت های اضافی ایجاد شد که البته شوت نخودکار بی دقت بود.

در ادامه دقایق بازی بیشتر توپ در میانه میدان، بیان بازیکنان دو تیم رد و بدل می شد.

کیفیت نامناسب زمین، یکی از دلایل اصلی کیفیت پایین بازیکنان دو تیم در بخش هجومی بود.