خلاصه بازی نفت مسجدسلیمان 1 – 1 شهرخودرو |هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه. خلاصه بازی نفت مسجدسلیمان 1 – 1 شهرخودرو در هفته پنجم لیگ برتر ایران

شاگردان تارتار یک تیم مدعی دیگر را متوقف کردند و توانستند از شهرخودرو امتیاز بگیرند.

خلاصه بازی نفت مسجدسلیمان 1 – 1 شهرخودرو:

نفت مسجدسلیمان با وجود اینکه هیچ بردی در این فصل نداشته، اما عملکرد درخشانی ارائه دادند و در چهار دیدار اخیرش توانسته برابر تیم‌های مستحکم و پُرمهره تراکتور، صنعت نفت، استقلال و سپاهان شکست نخورد و به تساوی برسد که امروز هم روند خوب این تیم برابر شهرخودرو ادامه یافت و نفتی‌ها در حالی که دروازه خود را در دقیقه 20 باز شده دیدند، اما در دقیقه 32 توسط محمد ابراهیمی نتیجه را جبران کردند و در نهایت توانستند مقابل شاگردان گل‌محمدی به یک امتیاز مهم دست پیدا کنند.

شهرخودرو نیز که پس از سه برد پیاپی در شروع فصل، در دیدار اخیرش مقابل فولاد شکست خورده بود، امروز نتوانست به روند پیروزی‌هایش برگردد و در مسجدسلیمان تنها یک امتیاز کسب کرد تا 10 امتیازی شود.

بهترین بازیکن

حامد نورمحمدی، مدافع میانی نفت مسجدسلیمان پُرتلاش‌تر از همه بازیکنان داخل زمین بود .

وی در بسیاری از صحنه‌ها اجازه نداد حملات و پاس‌های در عمق بازیکنان خلاق شهرخودرو نتیجه‌ای به همراه داشته باشد و در کسب یک امتیاز MIS در این مسابقه شوار موثر بود.

اتفاق ویژه

سوشا مکانی بعد از آنکه در بازگشت به فوتبال ایران عملکرد خوبی برابر سپاهان داشت، امروز اشتباه تاثیرگذاری داشت که موجب شد دروازه‌اش باز شود و او در ثبت کلین‌شیت ناکام بماند؛ در آن سوی میدان نیز سید مهدی رحمتی خروج اشتباهی داشت تا نفت گل تساوی را بزند و هر دو گلر در گل‌های این دیدار نقش داشته باشند.

نفت مسجدسلیمان هم در حالی برای پنجمین مسابقه پیاپی به تساوی رضایت داد که این نتایج و ناکامی در پیروزی، برای آنها نتیجه بدی به حساب نمی‌آید، چراکه شاگردان مهدی تارتار در این مدت توانسته‌اند مقابل تیم‌های تراکتور، استقلال، سپاهان و امروز هم شهرخودرو یک امتیاز بگیرند.