خلاصه بازی پارس جنوبی جم 2 – 2 نساجی مازندران |هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه. خلاصه بازی پارس جنوبی جم 2 – 2 نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر ایران

نساجی مازندران در شرایطی که تنها چند دقیقه با کسب سه امتیاز ارزشمند از جم فاصله داشت، روی یک ضربه ایستگاهی دروازه اش را باز شده دید.

خلاصه بازی پارس جنوبی جم 2 – 2 نساجی مازندران:

شرح بازی 

طی نیمه اول دیدار پارس جنوبی جم و نساجی مازندران شاهد یک بازی سرعتی بودیم.

نساجی که یکی از خطوط هجومی لیگ به شمار می رود در دیدار خارج از خانه هم ترک عادت نکرد و گل اول بازی را ثبت کرد تا تعداد گل هایش در این فصل به عدد 11 برسد.

پس از گل باز هم شاهد نمایش بهتری از نساجی بودیم و آنها درضدحملات سریع عمل می کردند.

با این حال خسوس و مدافعین تیم میزبان بهتر عمل کردند تا رفته رفته تیم میزبان که حمایت جمی ها را هم در کنار خود می دید، جریان کار را در دست بگیرد.با این حال برای دقایقی فقط مالکیت چیزی بود که سهم شاگردان کمالوند می شد ولی به یکباره این تیم روی یک ارسال دقیق از سمت راست خط دفاعی نساجی توانست به گل تساوی برسد. در ادامه باز هم این تیم میزبان بود که نمایش بهتری داشت ولی سرانجام حاصل تلاش دو تیم در دقایق پایانی بی نتیجه ماند تا تساوی یک بر یک در پایان نیمه اول ثبت شود.

در نیمه دوم بازی جذاب و سرعتی دو تیم ادامه داشت.

حسن جعفری در دقیقه 52 گل برتری تیمش را با شوتی سهمگین از پشت محوطه جریمه ثبت کرد.

پس از این گل، شاگردان مهاجری در شرایطی که تیم میزبان برای زدن گل تساوی، حملاتی احساسی را پایه ریزی می کرد، فرصت داشت ولی کم دقتی مهاجمین این تیم باعث از دست رفتن موقعیت ها شد. تعویض های کمالوند در 15 دقیقه پایانی مالکیت را به تیم میزبان داد و شاگردان مهاجری هم برای دفاع از پیروزی ارزشمند خود عقب کشیدند ولی یک غفلت کافی بود تا در دقیقه 87 دروازه محمد امین رضایی روی ضربه سر مدافع میانی پارس جنوبی یعنی علی عبدالله زاده باز شود.

این بازی تماشایی با تساوی خاتمه یافت.

بهترین بازیکن زمین 

حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال نساجی مازندران در این بازی نمایش خوبی داشت.

او در بخش دفاعی خوب عمل کرد و اگر تیمش چند دقیقه دیگر دوام می آورد، شوتی که زد، سه امتیازی هم می شد. همچنین می توان به ترکمان از تیم پارس جنوبی جم اشاره کرد که پرجنب و جوش بود و خط دفاعی تیمِ مهاجری را آزار داد.

گل دوم پارس جنوبی روی ارسال او به دست آمد.

اتفاق ویژه 

تیم فوتبال نساجی پیش از این دیدار 10 بار گلزنی کرده بود.

این تیم مقابل پارس جنوبی جم و در بازی خارج از خانه هم مانند دیدارهای قبلی خوب عمل کردند و دو گل دیگر به اندوخته خود افزودند تا حالا به تنهایی با ثبت 12 گل بهترین خط هجومی لیگ نوزدهم را در میان تیم های مدعی و گران قیمت در اختیار داشته باشند.