خلیفه اصل: با تغییر تاکتیک به گل های بیشتری رسیدیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: یک بعد ورزش جوانمردی است که متاسفانه این دوره زمانه در ورزش ما کمرنگ شده است. تنها به همین دلیل بود که نمی خواستیم مقابل تیم خوب حریف به شادی بپردازیم.

امیر خلیفه اصل سرمربی موفق استقلال خوزستان پس از دیدار تیمش مقابل استقلال ملاثانی اظهار داشت: بازی بسیار سختی را مقابل استقلال ملاثانی داشتیم. در مقابل یک تیم خوب، با کادرفنی عالی که از بازیکنان باکیفیت بهره می برد، دیداری برگزار کردیم که کاملا گره خورده بود.
خلیفه اصل ادامه داد: جا دارد از بازیکنان تیم تشکر کنم و تبریک بگویم که یک بازی کاملا درگیرانه را به خصوص در نیمه دوم ارائه دادند و توانستیم با تغییر تاکتیکی که در نیمه دوم داشتیم به گل های بیشتری برسیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم. علارغم نتیجه خوبی که ما کسب کردیم، اما هیچ چیز از ارزش‌های تیم ملاثانی کم نخواهد کرد.
سرمربی صدرنشین لیگ دسته اول در خصوص داوری گفت: در هفته گذشته یک پنالتی صد درصد برای ما گرفته نشد و گل سالم ما را آفساید اعلام کردند. به خودم اجازه نمی دهم در مورد داوری اظهار نظر کنم ولی از تمام داوران می خواهم با کیفیت داوری کنند تا تیم ها بر اساس شایستگی برنده شوند.
وی در خصوص اینکه پس از اتمام بازی از بازیکنان و کادر درخواست کرد که در زمین بازی خوشحالی خود را نشان ندهند گفت: در مقابل تیم خوب و قابل احترام هم استانی قرار گرفته بودیم و باید حرمت ها نگه داشته شود و ترجیح دادیم در رختکن خوشحالی کنیم. یک بعد ورزش جوانمردی است که متاسفانه این دوره زمانه در ورزش ما کمرنگ شده است. تنها به همین دلیل بود که نمی خواستیم مقابل تیم خوب حریف به شادی بپردازیم.