خلیل زاده : تهدید به استعفای سعادتمند صحت ندارد

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت :طبق گفته مدیرعامل در جلسه هیئت مدیره، مشکل درخواست استراماچونی برای پرداخت کامل دستمزد دو ساله قرارداد قبلی اوست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اسماعیل خلیل زاده رئیس هئیت مدیره استقلال در خصوص ادعای دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی که مدعی شده احمد سعادتمند تهدید کرده اگر استراماچونی برنگردد استعفا می کند و آیا این موضوع صحت دارد؟ اظهار داشت: تا این لحظه هیچ بحثی در مورد استعفای آقای سعادتمند وجود نداشته و خود او هم در واکنش به شایعات برخی رسانه های مجازی حاشیه ساز و دروغ پرداز، این ادعاها را چند روز پیش تکذیب کرد.

وی در پاسخ به اینکه موضع وزارت ورزش در مورد بازگشت استراماچونی به استقلال چیست، گفت: تا جایی که ما به‌ عنوان هیئت مدیره در جریان هستیم و هیئت مدیره و مدیرعامل اختیار کامل دارند.طبق گفته مدیرعامل در جلسه هیئت مدیره، مشکل درخواست استراماچونی برای پرداخت کامل دستمزد دو ساله قرارداد قبلی اوست. ثانیا مصوبه سازمان لیگ و فدراسیون در خصوص منع بکارگیری مربی و بازیکنان خارجی به دلیل مشکلات تامین ارز و چگونگی انتقال آن به خارج از کشور، باید لغو شود وگرنه تاکنون وزارت ورزش سوالی در مورد بازگشت استراماچونی یا مفاد مذاکرات از ما نپرسیده است.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید:
خلیل زاده : جعبه سیاه استراماچونی من هستم و حقایق را می گویم
چک خلیل زاده برای وریا برگشت خورد