خبر خوش باشگاه استقلال چه بود؟ «طلب 413 هزار دلاری شفر از باشگاه!»

روز گذشته خلیل زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد فردا خبر خوشی را به هواداران استقلال خواهد داد. هواداران میلیونی استقلال به تصور اینکه واقعا قرار است اتفاق مثبتی رخ دهد خوشحال از اینکه عضو هیات مدیره باشگاهشان چه مطلبی را می خواهد بیان کند!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، از همین رو بود که قرار شد صحبتی با خلیل زاده داشته باشیم که البته موفق به این مصاحبه نشدم! بر همین اساس صبر کردیم همانند هواداران نگران تا مشخص شود خبر خوش عضو هیات مدیره باشگاه استقلال جیست؟! «واریز 200 هزار دلار به حساس وینفرد شفر
از اینکه این 200 هزار دلار طبق گفته ساشا پسر شفر تایید نشده و او به صراحت اعلام کرده واریز چنین مبلغی تا این لحظه به حساب پدر نیامده بگریم! اینکه خلیل زاده واریز یک سوم بدهی باشگاه استقلال به حساب طلبکار را تحت عنوان یک پیروزی بزرگ در اینستاگرام خود رسانه ای می کند هم یک مطلب دیگری است!

بلاتکلیفی ها در استقلال تمامی ندارد

 اینکه چرا هیأت‌مدیره باشگاه استقلال تمام مطالبات شفر را یکجا پرداخت نکرده روشن نیست، اما از آن بدتر فضایی است که ایجاد شده و در روزهای اخیر مدام نوید انتشار خبری خوش به هواداران می‌دهند اما دست آخر مشخص شد خبر خوش باشگاه پرداخت 200هزار دلار از بدهی این مربی آلمانی است، بنابراین نمی‌توان همچون باشگاه مدعی بود که خبر خوشی به گوش هواداران باشگاه استقلال رسیده مگر آنکه در روزهای آتی همه مطالبات پرداخت شود تا باشگاه استقلال بتواند از بازیکنان جدید خود در لیگ بیستم استفاده کند. با توجه به اینکه باشگاه استقلال با پرونده‌های دیگری نیز دست‌و‌پنجه نرم می‌کند مشخص نیست تا زمان باقی‌مانده آیا بدهی شفر پرداخت خواهد شد یا خیر؟! رفتار مدیران باشگاه استقلال در قبال بدهی‌ها سبب بدبینی گسترده‌ای میان هواداران این باشگاه شده و شاید یکی از دلایلی که سبب شد روز گذشته باز هم تعدادی از هواداران مقابل مجلس حاضر شده و نسبت به وضعیت این باشگاه اعتراض کنند همین بلاتکلیفی‌ها است.

بیشتر بخوانید:
مذاکره محمد نادری با استقلال پس از مذاکره با پرسپولیس
فکری: استقلال با ۸۰ درصد آمادگی وارد لیگ می شود
بازی جدید دیاباته با استقلال 
میلیچ به مدیران استقلال رو دست زد/ شایعه جذب نادری کار خود را کرد

انتهای پیام/خ