خلیل زاده: پرسپولیس فقط به دنبال صعود است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شروع خوبی داشتیم، باید ادامه بدهیم و حالا می‌خواهیم از گروه‌مان صعود کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: همیشه بازی تیم‌های ایرانی با عربستانی شرایط خاص خودش را دارد و سخت و دشوار می‌شود. معلوم است که وقتی با صدرنشین گروه بازی داریم، آنها هم صاحب فرصت گلزنی می‌شوند اما ما حرفه‌ای‌تر بودیم و بازی را بردیم.

انگیزه پرسپولیس در گام اول

وی ادامه داد: مطمئن باشید با تمام توان و انگیزه‌مان به دیدارهای بعدی می‌رویم تا انشاا… نتایج بهتری بگیریم و از گروه‌مان صعود کنیم. همه‌مان سرشار از انگیزه هستیم و خدا هم خواست تا در گام اول موفق باشیم. نباید این روند را از دست بدهیم. باید قدرت‌مان را به رخ سایر رقبای این گروه برسانیم. صعود از این گروه واقعا کار سختی است چون همگروه‌های سختی داریم ولی ناامید نیستیم و با کمک یکدیگر و دعا و حمایت هواداران دنبال صعود هستیم. هواداران هم باید ما را بیشتر حمایت کنند تا انگیزه بازیکنان افت نکند.

گل زدن به تیم‌های عربستانی مزه دیگری دارد

خلیل زاده اذعان داشت: واقعاً گلزنی به تیم‌های عربستانی مزه دیگری دارد. خوشحالم توانستیم هدیه ناقابلی با کمک همبازیانم به هواداران پرسپولیس بدهیم و دل آن‌ها را شاد کنیم. یک مرتبه به ذهنم رسید و با عشق به لوگوی پرسپولیس بوسه زدم. خدا را شکر می‌کنم در این بازی سنگین شرمنده پرسپولیسی‌ها نشدیم.اولین بازی در هر تورنمنتی مهم و سخت است. ما می‌خواستیم با یک بازی خوب پیروزی را به هواداران پرسپولیس تقدیم کنیم و حریف هم می‌خواست برنده شود. تیم التعاون ۶ امتیازی بود و ما برای باقی ماندن در لیگ قهرمانان آسیا محکوم به برد بودیم.

برد شیرین یحیی

وی افزود: ما باید با همین تیم رو به جلو حرکت کرده و متحد باشیم. به نظرم مهم‌ترین اصل انگیزه بچه‌ها برای برد بود که حاصل شد. این تازه می‌تواند شروع یک ماجراجویی جدید در آسیا باشد و همه باید بدانیم ۳ بازی مهم دیگر در پیش داریم. یحیی بعد از بازی خیلی خوشحال بود و همه خوشحال بودیم. این یک برد شیرین بود و آقایحیی به همه تبریک گفت. این برد خیلی به همه ما چسبید.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
تخلف سرمربی حریف پرسپولیس خشم مصری ها را برانگیخت
مربی حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان تغییر کرد
ذوالفقارنسب: لک در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت/ نمی دانم محرم در سطح سپاهان است یا خیر
آقایی: کار پرسپولیس در این مرحله تمام نمی شود و زود از دوحه برنمی گردیم
درخشان: پرسپولیس در بازی با التعاون تمام کننده نداشت