خلیل زاده: پنچره استقلال تا هفته آینده باز می شود/ پول میلیچ را نداده ایم

ئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: سعادتمند برای فروش قائدی اقدام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره شائبات مطرح شده درباره فروش مهدی قائدی اظهار داشت: مدیرعامل قبلی باشگاه این بحث را پیگیری می کرد اما این اتفاق نیفتاد. قائدی در حال حاضر بازیکن ما است و در استقلال می ماند زیرا قرارداد دارد. تا این لحظه برای فروش وی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

تمدید استقلال با علی کریمی

وی درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد علی کریمی گفت: وی با یکی از اعضای هیات مدیره استقلال و من مذاکره کرده است. ان شاءالله بتوانیم کریمی را به تیم بازگردانیم.

فسخ میلیچ و دیاباته

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره فسخ قرارداد هروویه میلیچ توضیح داد: درخواست فسخ قرارداد میلیچ خیلی وقت پیش ارائه شده بود و تا این لحظه نتوانستیم پول وی را پرداخت کنیم. با این وجود پول دیاباته را روز گذشته پرداخت کرده و به معاون بین الملل باشگاه گفته ایم برای وی بلیت بگیرد تا به تهران بازگردد و سر تمرین برود. خلیل زاده درباره توافق باشگاه استقلال با شیخ دیاباته برای عقد قرارداد جدید گفت: مذاکراتی با وی انجام شده و فکر می کنم به ایران بازمی گردد.

پول شفر، جباروف و پاختاکور

وی درباره برگزاری جلسه کمیته انضباطی استقلال برای بررسی تخلف محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی عنوان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و موضوع این دو بازیکن را حل می کنیم.
رئیس هیات مدیره استقلال در ادامه گفت و گو با شبکه خبر اضافه کرد: هرچند این باشگاه مدیرعامل ندارد اما سرپرست استقلال کارها را به شکل مستمر انجام می دهد. پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم از تیر  بسته شده و برای بازکردن آن دو سه روز بیشتر فرصت نداریم. برهمین اساس باید پول شفر، جباروف و باشگاه پاختاکور را پرداخت کنیم و فکر می کنم این پنجره تا هفته آینده باز می شود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
خودکشی لیدر استقلال از بام ساختمان باشگاه !
دو ستاره استقلال در کمیته انضباطی حضور یافتند
علی کریمی در آستانه توافق با استقلال