خمز: در نیمه اول صبر و حوصله کمی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در نیمه اول فکر می کنم چیزی که کم داشتیم یک مقدار صبر و حوصله بود.

به گزارش گروه ورزشی لحظه، دیدار تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز آغاز شد که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

پاکو خمز، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پایان این دیدار، اظهار داشت: در نیمه اول فکر می‌کنم چیزی که کم داشتیم یک مقدار صبر و حوصله بود. برای اینکه توپ را به گردش در بیاوریم یک مقدار با عجله می‌خواستیم حمله کنیم و توپ را به دروازه حریف برسانیم.

وی ادامه داد: این چیزی بود که در نیمه اول نتوانستیم بازی خودمان را ارائه بدهیم. در نیمه دوم یک مقدار با آرامش بیشتر بازی کردیم و توپ را به گردش در آوردیم. موقعیت هم روی دروازه آنها ایجاد کردیم و نیمه اول با عجله می‌خواستیم به دروازه آنها برسیم و برای همین نتوانستیم فوتبال خوبی ارائه دهیم.

وی افزود: دین‌محمدی بازیکن مهمی برای ما است ولی خوب این سه امتیاز را نتوانستیم بگیریم نمی‌توانیم بگوییم به خاطر غیبت او و یا هر بازیکن دیگری است. از این نظر که کمتر از 24 ساعت به ما اطلاع دادند اصلاً این موضوع را من هیچ‌جایی ندیده بودم و هیچ جا این اتفاق رخ نداده بود و اصلاً چنین چیزی هیچ جایی نیست. کمتر از یک روز به ما  اطلاع می‌دهند که این بازیکن نمی‌تواند بازی کند. این نه منطقی است و نه درست است که بخواهند به این شکل انجام بدهند. من فکر می‌کنم کار سازمان لیگ و یا فدراسیون درست نبود.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سؤال که تیم تراکتور در تمام زمان‌ها مثل گذشته بازی نکرده آیا این به این دلیل بود که تیم مقابل حد هافبک‌ها را بسته بودند و از کار انداخته بودند، گفت: من در واقع فکر می‌کنم که یک لیگ در واقع اینطور نیست که در همه بازی‌ها یا گل بزنید یا بتوانید در تمام بازی‌ها گلزنی کنید یا اینکه دروازه را بسته نگه دارید. در هیچ لیگی به این شکل نیست و شما هیچ تیمی را نمی‌توانید پیدا کنید که در همه بازی‌ها در کل لیگ گل بزند. در بعضی از بازی‌ها شما گل می‌زنید و در برخی مواقع نمی‌توانید گل بزنید و در برخی مواقع در دقیقه 93 گل می‌زنید و در برخی مواقع در دقیقه 94 گل می‌خورید. این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و ما فکر می‌کنیم در نیمه دوم بازی خوبی را ارائه دادیم نسبت به نیمه اول چیزی که کم داشتیم این بود که از موقعیت‌مان نتوانستیم استفاده کنیم و گل بزنیم و این در فوتبال اتفاق می‌افتد و توضیحی برخی مواقع برای آن نیست.

خمز در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد:‌ در واقع من اگر تیم برنده نشود من هیچ وقت راضی نیستم از نتیجه، از نوع بازی، و سبک بازی راضی هستم چون نیمه دوم بچه‌ها تلاش‌شان را کردند، کارشان را خوب انجام دادند، خیلی دویدند و تلاش کردند از این نظر راضی هستم اما اینکه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم خوب من  را راضی نمی‌کند. شاید اگر یک مقدار دقت بیشتری در ضربات آخر داشتیم آن چند موقعیتی که داشتیم را می‌توانستیم تبدیل به گل کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که بازی قبلی در زمین یادگار امام (ره) شما از چمن بازی ایراد گرفتید آیا این بار هم این شرایط برای شما وجود داشت یا خیر، عنوان کرد: زمین خیلی اختلاف دارد با آن چیزی که ما لازم داریم که بتوانیم روی زمین فوتبالی را که می‌خواهیم ارائه دهیم و در واقع فکر می‌کنم یک اشتباه است که بیاییم و اینجا بازی کنیم. تنها چیز خوبی که این ورزشگاه دارد این است که ما می‌توانیم طرفداران‌مان را داشته باشیم و در واقع زمین علیه ما است به خاطر اینکه ما نمی‌‌توانیم سبک بازی‌مان را در ا ین زمین ارائه کنیم و به سختی بازی کنیم. ما یک زمین دیگری داریم که از اینجا وضعیت آن بهتر است، اما دوست داشتیم آنجا بازی کنیم که تنها مشکلی دارد این است که تماشاگران می‌گویند که باید در این ورزشگاه بازی کنیم اما من متأسفم چون اگر دست من بود که زمین بازی را انتخاب کنم ترجیح می‌دادم در آن زمین بازی کنم.

سرمربی تراکتور در ادامه صحبت‌های خود گفت: کامیه رومرو تازه دو جلسه است که با ما تمرین داشته و تازه به تیم اضافه شده است ما باید کم‌کم در تمرینات ببینیم که می‌توانیم او را اضافه کنیم و شرایط بدنی او چطور است در این زمینه ما عجله نمی‌کنیم چون بازیکنی است که یکی دو ماه است بازی نکرده و اگر بخواهیم عجله کنیم و ریسک کنیم احتمال آسیب‌دیدگی وجود دارد. بنابراین هیچ عجله‌ای نداریم و کم کم او را به تیم اضافه می‌کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: من ارزیابی‌هایی که باید راجع به بازیکنانم انجام دهم با خود بازیکنانم صحبت می‌کنم و در کنفرانس هیچ صحبتی راجع به این نمی‌کنم.

انتهای پیام/