خواسته های عجیب کاسیانو از پرسپولیس/ کدام مدیربرنامه بازیکن برزیلی را هدایت می کند؟

روند عجیب و قابل تامل باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم برزیلی تبدیل به سوژه شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بیش از یکماه است که از اطلاع رسانی رسانه ها بابت رایزنی های باشگاه پرسپولیس با کاسیانو مهاجم ۳۳ ساله برزیلی باشگاه ویزلای پرتغال می گذرد. تمرینات پرسپولیس هم شروع به کار شده شده اما همچنان خبری از جذب این بازیکن نیست و حتی باشگاه پرسپولیس به یک قدمی عقد قرارداد با این بازیکن هم نزدیک نشده است.
روند عجیب و قابل تامل باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن تبدیل به سوژه شده و در این بین شنیده می شود چندین مدیربرنامه برای حضور کاسیانو در تهران دست به کار شده به حدی که مدیران پرسپولیس در ادامه راه مجبور شدند از طریق سفارت پرتغال در ایران برای جذب این بازیکن وارد عمل شوند تا دست دلالان در این راه کوتاه شود اما به نظر می رسد که مسئولان این باشگاه برای رسیدن به هدفشان موفق نبوده اند.
تا مدت ها که باشگاه پرسپولیس مدعی بود به دنبال جذب رضایت باشگاه ویزلا است و حالا که با رقمی بیش از ۲۰۰ هزار دلار برای صدور رضایتنامه با باشگاه پرتغالی به توافق رسیده اند اکنون خود این بازیکن سرخپوشان را با خواسته های عجیبش سرکار گذاشته و معلوم نیست کدام مدیربرنامه زیر پای این بازیکن نشسته و به او این موارد را توصیه می کند.
شرط و شروط های این بازیکن برای باشگاه پرسپولیس عجیب است که مواردی را در مورد بندهای قرارداد دارد که هنوز مدیران پرسپولیس با این بندها موافقت نکرده اند.
از سوی دیگر هم مشخص نیست که آیا باشگاه توانسته پول رضایتنامه را فراهم کند یا خیر و اصلا مسیر مطمئنی برای انتقال پول پیدا شده یا نه. در هر صورت هر چه هست فعلا که باشگاه پرسپولیس در جذب یک مهاجم ۳۳ ساله عاجز مانده است.

بیشتر بخوانید:

قرارداد باقری در پرسپولیس سه برابر تیم ملی!
گزارش تمرین پرسپولیس| تمرین بازیکن با سر بانداژ شده/ کریم باقری با لقب جدید…
پرسپولیسی‌ها در انتظار جلسه با وزیر ورزش

انتهای پیام/