خوب یا بدِ کرونا برای تیم ملی فوتبال

تیم ملی فوتبال ایران به طور ناخواسته باید دیدار های باقیمانده رقابت های انتخابی  جام جهانی قطر را با تاخیر برگزار کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،دیدار های برگشت رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر باید در فروردین ماه برگزار میشد و به دلیل شیوع کرونا این دیدار ها به تعویق افتاد و رد نهایت هنوز تاریخ جدیدی برای رقابت ها از سوی فیفا اعلام نشده است.

دیدار های برگشت این رقابت ها برای تیم ملی فوتبال ایران از اهمیت بالایی برخوردار بود و سوای بحث میزبانی ما باید در این رقابت ها با 3 پیروزی صعود خود را مسجل کنیم و تاخیر در این رقابت ها از دو جنبه قابل بررسی است.

کرونا میزبانی ایران را تایید می کند

اول اینکه این تاخیر می تواند فضای ساختگی دیگر کشور ها برای نا امن سازی کشورمان در میزبانی این رقابت ها را از بین ببرد و ما در کشور خودمان بازی های برگشت را انجام دهیم چیزی که پیش از این هم بر آن تاکید شده بود که بعد از ماجراهای تنش در کشورمان و عراق و خاور میانه لازم بود.

اما موضوع مهمتر تغییر سر مربی تیم ملی فوتبال بود که در نهایت بعد از کش و قوس های فراوان اسکوچیچ هدایت تیم ملی را بر عهده رگفت و فرصتی برای آماده سازی نداشت.

آماده سازی نصفه و نیمه بلای فوتبال ایران

اما روی دیگر این ماجرا آنجاست  که شیوع  کرونا در کشورمان فرصت آماده سازی تیم ملی را گرفت و با توجه به شدت شیوع این ویروس معلوم نیست تا چه زمانی باید این روال ادامه داشته باشد و با تعطیلی لیگ برتر فوتبال آمادگی بازیکنان برای این رقابت ها هم از بین می رود هر چند این شرایط برای رقیبان ما هم وجود دارد اما تیمی که نیز به امتیازات کامل دارد ما هستیم و باید این شرایط را بسنجیم که حریفان با ضد فوتبال بتوانند به خواسته خود برسند و رسیدن به جام جهانی را برای ما دشوار کنند.

انتهای پیام/