خودکشی از ترس مرگ؛ اشتباه بزرگ دراگان

تیم ملی فوتبال ایران بعد از سال ها مقابل تیم فوتبال کره جنوبی شکست خورد تا رکورد پیروزی های این تیم در انتخابی جام جهانی نیز دستخوش تغییرشود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اگر چه در این دیدار طارمی، جهانبخش و قدوس را در اختیار نداشت اما دعوت از بازیکنانی که تجریه بازی ملی نداشتند آنهم در برابر یکی از قدرت های آسیا اشتباه اول اسکوچیچ بود .

فوتبالی ها بر این باورند که بازی بزرگ بازیکنان بزرگ و با تجربه می خواهد و کم تجربی آنهم درست در نقطه قوت کره جنوبی در سمت چپ باعث شد تیم ملی دوبار دروازه اش باز شود .

اشتباه دوم دراگان اسکوچیچ در برابر کره جنوبی چیدمان بازیکنان در زمین بود.

پست های غیر تخصصی برای گل نخوردن و استفاده از کنعانی زادگان، شجاع و حسینی به صورت همزمان در زمین و بازی با یک مهاجم از دیگر اشتباهات سر مربی تیم ملی فوتبال ایران بود .

دراگان اسکوچیچ
دراگان اسکوچیچ

کره ای ها بعد از بیرون رفتن شجاع خلیل زاده بارها از سمت چپ خودشان و راست ما دروازه را تهدید کردند و باز هم دراگان اسکوچیچ  راهکاری باری آن ارائه نکرد.

بازی بزرگ را در حالی باختیم که در زمان کی روش بارها بازیکنان اصلی تیم تغییر می کردند و اتفاقی در روند تیمی بوجود نمی آمد شاید اسکوچیچ در بازی با کره جنوبی از ترس مرگ خودکشی کرد تا بهترین نتیجه کره ای ها در مقابل ایران و در چند سال اخیر بدست بیاید .

در زمانی که ایران مقابل کره جنوبی گل عقب افتاد جای خالی یک پاسور تمام عیار مثل مهدی ترابی خالی بود و صیاد منش هم با از دست دادن یک موقعیت عالی خیال کره ای ها را از گل.زنی ایران راحت کرد.

امیری اگر چه پر تلاش بود اما در تاکتیک اسکوچیچ اسیر بود و بلاتکلیفی او در زمین عملکرد او را زیر سوال برد.

کنعانی زادگان عملکرد متوسطی داشت و امیر عابد زاده با اعتماد به نفس کاذب اگر چه یکی دو توپ خوب را مهار کرد اما همان اشتباهش برای کره ای ها کافی بود تا روند بازی به سود آنها تغییر کند آنهم درست در زمانی که اگر گل نمی خوردیم و به رختکن می رفتیم شرای طبازی تغییر می کرد .

عابد زاده وقتی خیالش از فیکس بودن راحت شد افت داشت و شاید اگر در این بازی بیرانوند درون دروازه بود برای هر دو دروازه بان بهتر بود.

یک بازی دیگر تا پایان رقابت های انتخابی جام حهانی باقی است و این فرصتی برای دیگر بازیکنان است و شاید رامین رضاییان در این بازی بزرگ جایش خالی بود و می توانست برای کره ای ها دردسر ساز شود و عادل حردانی هم می توانست در این پست مفید باشد .

تجربه کره ای ها در کنار جسارت سرمربی آنها ما را به پله دوم جدول فرستاد تا اسکوچیچ هم زمین سفت را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:
اسکوچیچ: سون بازیکنی است که واقعا کلاس جهانی دارد
افشاگری رقیب اسکوچیچ از توطئه اماراتی‌ها برای صعود به جام جهانی
اسکوچیچ پیش از دیدار با کره: بازیکنان مهمی از دست دادیم/ برای بازی به…

انتهای پیام/