خوشبینی مدافع آلمانی اینتر به قهرمانی

مدافع اینتر میلان امیدوار است که تیمش فاتح سری آ باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هفته های ابتدایی انتقال روبین گوسنس به اینتر خوب پیش نرفته و او بیشتر نیمکت نشین ایوان پریشیچ بوده است. نراتزوری در هفته های اخیر نتایج درخشانی گرفته و روبین گوسنس مدعی شد بعد از برتری چندی قبل برابر یوونتوس در تورین، رختکن اینتر نسبت به کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری اطمینان پیدا کرده است.

روبین گوسنس گفت: “قبل از مسابقه دو هفته قبل در رختکن با خودمان می گفتیم که اگر مقابل یوونتوس پیروز شویم، قطعا قهرمان این فصل می شویم و حالا من کاملا متقاعد شده ام که این اتفاق رخ خواهد داد. انتقال زمستانی به اینتر؟ من می توانستم در برگامو بمانم و همیشه آنجا بازی کنم، اما اینتر یک فرصت منحصر به فرد بود. تا ابد از جامپیرو گاسپیرینی سپاسگزار خواهم بود، در آتالانتا ما همیشه با سیستمی هجومی بازی می‌کردیم که به شدت باعث نقش آفرینی مدافعان کناری در حملات می شد.

اکنون دوباره برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت با رقابت جدیدی روبرو هستم و ایوان  پریشیچ فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد، اما من واقعا باور دارم که این چالش به نوعی به من کمک خواهد کرد. به خصوص پس از مصدومیتی که تجربه کردم، دیوانه کننده است که می توانم برای یکی از بزرگترین باشگاه های جهان بازی کنم.

حضور در ترکیب اینتر واقعا شیرین است، نراتزوری تیم بزرگی بوده و میل فوق العاده برای همیشه پیروز شدن در این تیم وجود دارد. البته این باعث افزایش فشار نیز می شود و باید در هر مسابقه ای پیروز شویم. اما همین موضوع نکته مهمی بوده و آن چیزی است که اینتر را تبدیل به تیمی فوق العاده می کند.”

انتهای پیام/