خوشحالی جنجالی یک سرخپوش علیه گل‌محمدی

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  اگرچه کسب کفش طلا نیاز به استمرار در گلزنی و درخشش دارد اما مهدی عبدی حداقل تا اینجای فصل تبدیل به یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر ایران شده و این هفته نیز با دو گلی که وارد دروازه پیکان کرد، یک تنه تیمش را به پیروزی رساند و خود را هم وارد جمع بهترین بازیکنان هفته کرد.

نکته جالب در مورد مهدی عبدی این است که او در بهترین فصل خود برای پرسپولیس ۹ گل در لیگ برتر و ۵ گل در سایر مسابقات زد و حالا اگر تا پایان فصل ۱۰ گل دیگر برای تراکتور بزند، بهترین فصل خود را با پیراهن سرخپوشان تبریزی تجربه خواهد کرد.

این درخشش در حالی است که عبدی در ابتدای فصل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت و به همین دلیل به صورت قرضی راهی تراکتور شد و حالا شاید خوشحالی بعد از گل دوم او نیز کنایه‌ای باشد بر کسی که در ابتدای فصل توانایی او را ندید و به سادگی این بازیکن را در اختیار پاکو خمس قرار داد.

اگرچه قرارداد او قرضی است و در پایان فصل این بازیکن باید به پرسپولیس برگردد اما شاید این نمایش باعث شود تا تراکتور هرطور شده حضور عبدی را در اسکواد سرخپوشان تبریزی استمرار بخشند.

البته تراکتور باید امیدوار باشد که مهدی عبدی روند صعودی‌تری به خود بگیرد و در ۱۷ بازی باقیمانده نیم فصل نیز برای تراکتور بدرخشد چرا که آنها برای قهرمانی در لیگ برتر نیاز مبرمی به درخشش او خواهند داشت.

انتهای پیام/