خیال راحت استراماچونی از خط حمله؛ دیاباته و رضاوند فصل درخشانی را رقم می‌زنند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ استقلال تهران با هدایت شفر و منصوریان در طول سه فصل گذشته خط حمله خوبی را داشت اما به دلیل عدم پیروزی در دیدارهای بزرگ و حساس، قهرمانی را به رقیب خود یعنی پرسپولیس واگذار کرد.

در فصل جدید اما استراماچونی دست گذاشت روی جذب بازیکنان ایرانی و خارجی مدنظرش که هم فانتزی باز باشند و هم مهاجمی باشند که بتوانند ضربه آخر را در محوطه جریمه بخوبی بزنند و درواقع مهاجم پنالتی باکس باشند.

شیخ دیاباته مهاجم سرشناسی که در تیم های فرانسوی خوش درخشید و سابقه گلزنی به پاریسن ژرمن را در کارنامه خود دارد در سن 32 سالگی به استقلال آمد و ظهر امروز مجوز بازی او برای لیگ برتر نیز صادر شد. هرچند گفته می شود شاید به دیدار هفته نخست نرسد اما بعید نیست سورپرایز استراماچونی در هفته نخست شیخ باشد.

خرید جدید استقلال اما آرش رضاوند است بازیکنی که در آکادمی این تیم رشد کرد و بعد از 4 فصل به استقلال بازگشت. رضاوند وقتی به سن امید رسید از سوی علیرضا منصوریان سرمربی وقت نفت تهران به این باشگاه منتقل شد تا پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند. رضاوند با نوع فوتبال متفاوت خود در خط میانی شادابی و نشاط زیادی به تنوع تاکتیکی تیم ها تزریق می کند تا جایی که سرمربی وقت نفت از او به عنوان یکی از فانتزی بازهای کمیاب ایران نام برد.

بعد از اینکه در نفت درخشش خوبی داشت به سایپا رفت تا شاگرد علی دایی شود و باتجربه تر از قبل شد. استراماچونی می تواند در فصل جدید روی شیخ و رضاوند و همچنین مرتضی تبریزی که در دیدارهای تدارکاتی درخشش خوبی داشت حساب کند.

خبرنگار: سپهر خرمی