خیز لژیونر آبی ها برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی

مجید حسینی در تلاش است تا در بازی های پیش روی تیم ملی فوتبال در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دراگان اسکوچیچ از زمان حضورش در تیم ملی ایران به زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده اطمینان کرده و این دو بازیکن سابق پرسپولیس را در قلب خط دفاعی قرار داده که در استفاده همزمان آنها نتیجه گرفته و کلین‌شیت‌های پیاپی به دست آورده ولی در این بین یک مدافع دیگر سودای حضور در جمع نفرات اصلی را دارد.

سیدمجید حسینی که همواره در تیم ملی کیفیت بالایی نشان داده و در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه جایگاه ثابتی در ترکیب تیم کایسری اسپور به دست آورده، در اردوی کنونی تیم ملی ایران به دنبال نشان داده شایستگی‌های خود و قرار گرفتن در ترکیب در دو بازی مقابل لبنان و سوریه است.

آمادگی بالا در سوپر لیگ ترکیه

این مدافع ۲۵ ساله از فیفادی قبلی تا به امروز در هر چهار مسابقه تیمش در سوپر لیگ ترکیه حضور ثابت و ۹۰ دقیقه‌ای داشته و اکنون از آمادگی بدنی بالایی برخوردار است و می‌خواهد شانس حضور دوباره در ترکیب تیم ملی ایران هم به دست بیاورد.

سیدمجید حسینی آخرین بازی ملی خود را پنج ماه قبل در حضور تعویضی مقابل کامبوج انجام داد و پس از آن حتی به‌عنوان یار جانشین برای ایران به میدان نرفت که امیدوار است در دو دیدار برابر لبنان و سوریه طلسم بازی نکردنش بشکند.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال ترابوزان اسپور – کاسیم پاشا
تیم ملی فوتبال ایران بدون غایب مقابل لبنان
برنامه‌های تیم ملی فوتبال در دو دیدار پیش‌رو مشخص شد
انتهای پیام/