“خیمنس” دومین خرید لالیگایی ناکارآمد تراکتور

خرید پر سروصدای تراکتور در تابستان، عملکرد غیرقابل دفاعی داشت و در نهایت به درب خروجی این تیم‌ رسید.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تراکتور پیش از آنکه لیگ بیست‌وسوم آغاز شود، یکی از تیم‌های فعال در بازار نقل‌وانتقالات تابستان بود و مدیران این باشگاه تبریزی تصمیم گرفتند تا فهرست تیم خود را تقویت کنند. در این میان، یکی از خریدهای تابستانی تراکتوری‌ها از اسپانیا آمد؛ “آلوارو خیمنس”، در حالی به تراکتور ملحق شد که در کارنامه‌اش سابقه بازی برای تیم‌هایی مانند کادیز، لاس‌پالماس و ختافه به چشم می‌آمد و جالب آنکه آلوارو سابقه بازی در تیم‌های پایه رئال مادرید را هم در کارنامه خود داشت.

وینگر اسپانیایی در حالی به تراکتور پیوست که در آغاز فصل گذشته و با نظر قربان بردیف، صفا هادی، ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین به تراکتور پیوسته بودند و بعد از جدایی این سرمربی کهنه‌کار، پاکو خمس در نقل‌وانتقالات زمستانی فهرست تیمش را با جذب خایمه رومرو گومز تقویت کرد. در حالی‌که همچنان هادی، آلوز و واگنین عضو تیم تراکتور هستند اما خرید زمستانی فصل پیش خمس، مهره کارآمدی برای تراکتوری‌ها نبود و نتوانست در نقش یک ستاره در ترکیب قرمزپوشان بدرخشد.

آلوارو خیمنس بعد از پیوستن به تراکتور یکی از مهره‌های مورد اعتماد پاکو خمس بود و در ۸ بازی ابتدایی فصل (در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا) در ترکیب اصلی تی‌تی‌ها به میدان رفت اما ناتوانی خیمنس در گلزنی و گل‌سازی باعث شد تا رفته‌رفته اعتماد خمس نسبت به هموطنش سلب شود و سرمربی اسپانیایی تراکتور تصمیم گرفت تا ستاره هم‌ملیتی تیمش را نیمکت‌نشین کند و به او در قامت یار ذخیره فرصت بازی داد اما با این وجود، خیمنس نتوانست حتی در نقش یار تعویضی در ترکیب تراکتور بدرخشد.

این هافبک ۲۸ ساله، در مجموع ۱۳ بار برای تراکتور به میدان رفت و در این مدت آمار صفر گل و صفر پاس‌گل را به ثبت رساند تا رسیدن او به درب خروجی تراکتور منطقی به نظر برسد.

عملکرد ضعیف و غیرقابل دفاع خیمنس در لیگ بیست‌وسوم با انتقاد کادرفنی و البته کادر مدیریتی باشگاه تراکتور همراه شد؛ او اولین بازیکن جدا شده از تیم تراکتور در بازار زمستان لقب گرفت تا به مانند خایمه رومرو گومز، دوره کوتاهی را در جمع تراکتوری‌ها تجربه کرده باشد.

انتهای پیام/