داربی مادرید برنده نداشت

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در نخستین داربی فصل لالیگا به تساوی بدون گل دست یافتند تا قرمز و سفیدپوشان در سانتیاگو برنابئو شکست ناپذیز باقی بمانند.

دیدار رئال مادرید و اتلتیکو اگرچه جذاب بود ولی گلی در پی نداشت تا بعد از تساوی بارسلونا در این هفته، رئال مادرید هم بار دیگر متوقف شود تا فرصت ایجاد اختلاف با بارسا را از دست بدهد. هفته پیش نیز بعد از شکست بارسلونا، رئال مادرید نیز بازی خودش را باخت.دیدار حساس هفته هفتم لالیگا، بین رئال مادرید و اتلتیکومادرید در برنابئو برگزار شد. رئال مادرید بعد از شکست سنگین مقابل سویا در هفته قبل لالیگا به دنبال برد بود، خصوصاً که بارسلونا هم امتیاز از دست داده بود. ضمن این که تیم لوپتگی انگیزه خوبی برای جبران شکست در مقابل اتلتیکو در سوپرجام داشت..

اگرچه نیمه اول اتلتیکو موقعیت های بهتری داشت ولی این تیم در نیمه دوم عقب کشید و نیمه دوم را باید از آن میزبان دانست که مالکیت بیشتری روی توپ داشت و با انگیزه بیشتری هم به سمت دروازه اتلتیکو حرکت می کرد.

نیمه دوم سبایوس هم وارد زمین شد و حملات رئال مادرید شکل متنوع تری به خود گرفت، بازیکنان تیم میزبان بارها شانس خود را از روی شوت های از راه دور امتحان کردند ولی تلاش های آنان دقت کافی را نداشت. حضور ویسینویس در دقایق پایانی هم گره از کار رئال مادرید باز نکرد تا در شب توقف بارسا، آن ها نیز امتیاز از دست دهند.

به این ترتیب رئال مادرید هم امتیاز با بارسلونا دوم است و اتلتیکو با دو امتیاز کمتر نسبت به این دو تیم، چهارم است..