داریوش مصطفوی در گفت‌وگو با لحظه:« اگر لیگ تعطیل شد باید قهرمان آن معرفی شود»

بحث تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران بخاطر شیوع ویروس کرونا تبدیل به سوژه این روزهای هواداران در فضای مجازی شده است. داریوش مصطفوی رئیس سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه لحظه عقیده دارد لیگ نباید نیمه کاره رها شود اما اگر هم سازمان لیگ تصمیم به تعطیلی کامل لیگ گرفت، بهتر است تیم قهرمان به صورت شفاف اعلام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از تیم ها عقیده دارند که لیگ امسال باید به صورت کامل تعطیل شود اما طبعا پرسپولیس که با فاصله 10 امتیازی از تیم دوم در صدر جدول قرار دارد ضرر زیادی خواهد کرد. داریوش مصطفوی در گفت و گو با سایت شبکه لحظه در این باره عقیده دارد که نباید لیگ نیمه کاره رها شود و در صورت تعطیلی کامل، باتوجه به اینکه تیم ها تا 20 یا 21 مسابقه را به صورت کامل و مساوی برگزار کردند پس باید قهرمان اعلام شود:« من معتقد هستم باید قهرمان لیگ اعلام شود اگر سازمان لیگ به این نتیجه برسد که لیگ ناتمام رها شود چون در هر صورت نمی شود لیگ نوزدهم را بدون نتیجه رها کنیم ضمن اینکه به عقیده من تا اردیبهشت بسیاری از بحران های فعلی تمام می شود».

رئیس سابق فدراسیون فوتبال همچنین می گوید اولویت باید برگزاری و ادامه ی مسابقات باشد اما با 4 بندی که فدراسیون جهانی فوتبال پیشنهاد داده کار برای فدراسیون فوتبال نیز راحت تر شده است و نباید طوری رفتار کرد که فردا بگوییم لیگ نوزدهم اصلا وجود خارجی نداشت!