دانشور: داوران ما را بازنده اعلام می‌کردند!/ نخواستند ما به مراحل بعدی راه پیدا کنیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسین دانشور در پاسخ به این سؤال که شرایط فنی مسابقات بوکس قهرمانی آسیا چطور بود، گفت: تیم‌های خوبی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده بودند، ازبک‌های، قزاق‌ها، هندی ها، و… جزو کشورهای خوب بوکس هستند،  برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا به روی رینگ رفتم، اما واقعاً همه حاضرین در مسابقات شاهد بودند که چطور حق تیم ما را می‌خوردند. حق‌خوری کاملاً واضح دیده می‌شد، بچه‌های ما انصافاً مقابل ازبک‌ها، قزاق‌ها و… مبارزات خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، اما نمی‌دانم که چطور می‌شد در پایان سه راند بازنده مسابقات ما بودیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد حریفان خود در این مسابقات گفت: در بازی دوم مقابل ویتنام به قدری مبارزاتم خوب بود که هر فرانت از مبارزه را داوران ناچار شدند به من بدهند اما بازی دوم اعتقاد من بر این است که راند اول را عقب بودم اما وقتی به مبارزه‌ام ادامه دادم در راند دوم و سوم با فاصله بسیار زیادی حریفم را شکست دادم اما مثل دیگر مبارزات داوری‌ها دست حریفم را بالا بردند.

نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که پس شما معتقدید از لحاظ فنی شرایط در بازی دوم خیلی بهتر از مبارزه اول بود؟، گفت: من نمی‌گویم حریفم خوب نبود اما من خیلی آماده بودم و مبارزه‌های خوبی را به نمایش گذاشتم اما نمی‌دانم که چرا نخواستند که ما به مرحله بعد صعود کنیم. به هر حال مسابقات به پایان رسید اما باید یک راهکاری برای معضل داوری و این اتفاقاتی که رخ داده پیدا کنیم.

دانشور در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: تا چند ماه آینده برای مسابقات کسب سهمیه المپیک در روسیه باید اعزام شویم، باید بیشتر از این تمرین کنیم طوری باید در روسیه مبارزه کنیم که داوران نتوانند به این راحتی حق ما را نادیده بگیرند. ما باید طوری مبارزه کنیم اختلافمان با حریفانمان خیلی فاحش باشد تا داوران نتوانند کاری از پیش ببرند.

وی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: کادر فنی واقعاً زحمات زیادی برای ما کشیده است، اگر آنها نبودند قطعاً ما نمی‌توانستیم مبارزات خوبی از خود به نمایش بگذاریم ما در این رقابت‌ها بازنده نبودیم، این داوری‌ها بود که سر ما را بریدند، داوران به دلایلی که ما نمی‌دانیم نخواستند ما به مراحل بعدی راه پیدا کنیم.

منبع: فارس