داور، گل پرسپولیس را رد کرد/شکست جوانان در اولین بازی

سرخپوشان جوان امروز سه شنبه در اولین بازی خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر جوانان تهران به مصاف تیم فتحیان آرشاک رفت و این بازی را با نتیجه 4 بر 2 واگذار کرد در حالی که داور این مسابقه یکی از گل‌های پرسپولیس را افساید اعلام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،این بازی در حالی انجام شد که سرخپوشان سرمربی خود، مجید پروین را با توجه به مثبت شدن تست کرونا، در اختیار نداشتند و محمد برزگر هدایت تیم را بر عهده داشت.

یعقوب فاطمی مقدم سرپرست جوانان پرسپولیس درباره این بازی گفت: «بازی با نتیجه 3 بر دو به سود حریف در جریان بود که مهدی فلاح سومین گل خودش در این بازی را برای ما به ثمر رساند و بازی مساوی شد. در همین زمان کادر فنی و عوامل تیم حریف، در اعتراض به وی او را دوره کردند تا این که داور دست خود را به نشانه آفساید بالا آورد. من به این مساله معترض شدم که داور کارت قرمز نشان داد.»

گفتنی است در این بازی هر سه گل جوانان پرسپولیس را مهدی فلاح زد که البته یک گل او افساید اعلام شد.

عرشیا مرادی، کسری فرمانی‌فر، جواد امیری، آرشام پارساپور، مجتبی پورعلی، جواد بیات، محمد حسین سیدی، امیر حسین نوری، امیر قلیچ‌پور، علی شرافت، ماهان آقاجانی و عباس شرفی دیگر نفراتی بودند که در این مسابقه برای پرسپولیس به میدان رفتند.

انتهای پیام/